Scroll down

دیزنی در نظر دارد استودیوی فاکس 2000 را تعطیل کند

دیزنی در نظر دارد استودیوی فاکس 2000 را تعطیل کند

دیزنی در نظر دارد استودیوی فاکس 2000 را تعطیل کند

طبق شایعات منتشر شده، والت دیزنی طبق برنامه در نظر دارد تا استودیوی فیلمسازی فاکس 2000 را تعطیل کند.

سرانجام هفته گذشته بود که توافق ۷۱.۳ میلیارد دلاری کمپانی والت دیزنی و فاکس قرن 21 نهایی شد تا رسما دیزنی بخش تلویزیونی و فیلمسازی کمپانی فاکس قرن بیستم را به دست آورد. حال کمپانی والت دیزنی فرآیند تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک از این بخش‌ها قرار است بخشی از این کمپانی باشند یا اینکه منحل یا ادغام شوند، را آغاز کرده است که این فرآیند ممکن است در نهایت منجر به اخراج بیش از ۴ هزار نفر از کارکنان فاکس قرن بیستم شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، استودیوی فیلمسازی Fox 2000 ممکن است تعطیل شود. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، اولین تصمیم دیزنی به نظر می‌رسد که گرفته شده و استودیوی فیلمسازی فاکس ۲۰۰۰ قرار است به کار خود پایان دهد.

ددلاین می‌گوید این استودیو که توسط الیزابت گابلر رهبری می‌شود، قرار است به زودی به کار خود پایان دهد و فیلم The Woman in the Window (زنی در پشت پنجره) قرار است آخرین فیلم این استودیوی فیلمسازی باشد و پس از آن دیگر فیلمی با برند یا در این استودیو تولید و منتشر نخواهد شد. هنوز دلیل این تصمیم اعلام نشده، اما به نظر می‌رسد که دیزنی ترجیح می‌دهد تا تمرکز خود را روی استودیوهای اصلی مثل فاکس قرن بیستم و فاکس سرچلایت قرار دهد و بیشتر استودیوهای زیر مجموعه دیگر را تعطیل یا ادغام کند. استودیوی فاکس 2000 بیشتر برای ساخت فیلم‌هایی چون فیلم Walk the Line (سربه‌راه باش)، فیلم The Fault In Our Stars (بخت پریشان)، فیلم The Devil Wears Prada (شیطان پرادا می‌پوشد) و فیلم Marley & Me (مارلی و من)، شناخته می‌شود.

فیلم Hidden Figures‌ (اشخاص پنهان) از جمله موفق‌ترین فیلم‌های فاکس ۲۰۰۰ بوده که توانست بیش از ۲۳۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و نامزد دریافت سه جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم سال نیز شود. فیلم The Hate U Give (نفرتی که تو می‌کاری) یکی از آخرین فیلم‌های این استودیو است که در سال ۲۰۱۸ اکران شد. با این حال، برند فاکس قرن بیستم قرار است حفظ شود، اما هنوز برنامه دقیق دیزنی برای این کمپانی شفاف نیست و باید منتظر تصمیمات بیشتر این کمپانی در رابطه با آن باشیم.

منبع : زومجی

label شنبه, 03 فروردین 1398 12:31

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram