Scroll down

حضور دو بازیگر سرشناس در فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard

حضور دو بازیگر سرشناس در فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard

حضور دو بازیگر سرشناس در فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard

آنتونیو باندراس و ریچارد ای گرانت، دو بازیگر دیگر فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard (بادیگارد همسر آدمکش) کمپانی میلینیوم فیلمز خواهند بود.

اردیبهشت امسال بود که ساخت دنباله فیلم The Hitman's Bodyguard (بادیگارد آدمکش) تأیید شد و این فیلم قرار است The Hitman’s Wife’s Bodyguard (بادیگارد همسر آدمکش) نام داشته باشد. چندی پیش، رایان رینولدز با انتشار تصویری در صفحه رسمی خود در اینستاگرام از آغاز مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم خبر داده بود که در آن تصویر شاهد بازگشت رایان رینولدز، ساموئل ال جکسون و سلما هایک بودیم. با این حال، در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و انتظار می‌رود که در طول بهار امسال مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard انجام شود.

حال در گزارشی جدید از سایت دِدلاین، حضور دو بازیگر معروف دیگر در فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard اعلام و تأیید شده است. آنتونیو باندراس، بازیگر قدیمی و معروف اسپانیایی سینمای هالیوود و ریچارد ای گرانت، بازیگر بریتانیایی خوشنام، دو بازیگر جدیدی هستند که در فیلم پاتریک هیوز حضور خواهند داشت و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

Grant

علاوه بر رایان رینولدز، ال جکسون، سلما هایک، آنتونیو باندراس و ریچارد ای گرانت، فرانک گریلو و مورگان فریمن، دو بازیگری بودند که پیش‌تر به جمع بازیگران فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard اضافه شدند. با این حال، هنوز بازگشت یا عدم بازگشت الودی یونگ در این فیلم تأیید و اعلام نشده است. همچنین پاتریک هیوز برای کارگردانی و تام اکانر برای نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم The Hitman's Bodyguard بازگشته‌اند. انتظار می‌رود که مانند قسمت اول، فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard نیز با درجه سنی بزرگسال تولید و منتشر شود. این فیلم داستان مایکل برایس را دنبال می‌کند که او توسط داریوس و سونیا کینکید برای انجام یک مأموریت در امتداد ساحل آمالفی انتخاب شده است.آنتونیو باندراس، بازیگر قدیمی و معروف اسپانیایی سینمای هالیوود و ریچارد ای گرانت، بازیگر بریتانیایی خوشنام، دو بازیگر جدیدی هستند که در فیلم پاتریک هیوز حضور خواهند داشت

فیلم The Hitman's Bodyguard که با بودجه‌ای معادل ۳۰ میلیون دلار تولید شده بود، در سال ۲۰۱۷ توسط کمپانی لاینزگیت (Lionsgate) منتشر شد. با اینکه این فیلم با واکنش متوسط منتقدان مواجه شد، اما تماشاگران استقبال بسیار خوبی از این فیلم کردند. فیلم The Hitman's Bodyguard توانست بیش از ۷۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۱۷۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. علاوه بر دنباله این فیلم، شرکت فیلمسازی میلینیوم فیلمز در حال ساخت فیلم Rambo V (رمبو 5)، فیلم The Expendables 4 (بی‌مصرف‌ها 4)، فیلم Angel Has Fallen (فرشته سقوط کرده است) و فیلم Mechanic 3 (مکانیک 3) نیز است. هنوز تاریخی برای اکران فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard اعلام نشده، اما قابل انتظار است که در اواخر سال ۲۰۱۹ یا در سال ۲۰۲۰ شاهد انتشار این فیلم اکشن باشیم.

آنتونیو باندراس از بازیگران سرشناس سینمای هالیوود است و از فیلم‌های معروف وی می‌توان به Knight of Cups (شوالیه جام‌ها)، Original Sin (گناه اصلی)، The 13th Warrior (سیزدهمین سلحشور) و Interview with the Vampire (مصاحبه با خون‌آشام) نام برد و آخرین فیلمی که از وی روی پردهٔ سینما رفته است، فیلم Life Itself (خودِ زندگی) بود که کارگردانی این فیلم را دن فوگلمن بر عهده داشت. منتقدان به هیچ عنوان از این فیلم رضایت نداشتند و با بودجهٔ ساخت ۱۰ میلیون دلاری، فروشی ۸ میلیون دلاری در گیشه داشت. آنتونیو باندراس در این فیلم با بازیگرانی چون اسکار ایزاک، الیویا وایلد، مندی پتینکین، الیویا کوک و آنته بنینگ همبازی بود.

ریچارد ای گرانت در فیلم The Hitman's Bodyguard نیز حضور داشت و نقش شخصیت سیفرت را بر عهده داشت و حال بازگشتی دوباره‌ای به این مجموعه داشته است. وی نیز بازیگری قدیمی و سرشناس در سینمای هالیوود است که در فیلم‌های مطرحی چون Bram Stoker's Dracula (دراکولای برام استوکر)، Foster (فاستر)، The Iron Lady (بانوی آهنی) و The Age of Innocence (عصر معصومیت) مارتین اسکورسیزی حضور داشته است.

منبع : زومجی

label جمعه, 24 اسفند 1397 09:01

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram