Scroll down

فیلمبرداری فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard آغاز شد

فیلمبرداری فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard آغاز شد

فیلمبرداری فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard آغاز شد

رایان رینولدز با انتشار تصویری از شروع مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard خبر داده است.

اردیبهشت امسال بود که ساخت دنباله فیلم The Hitman's Bodyguard (بادیگارد آدمکش) تایید شد و این فیلم قرار است The Hitman’s Wife’s Bodyguard (بادیگارد همسر آدمکش) نام داشته باشد. در این فیلم قرار است شاهد بازگشت رایان رینولدز برای بازی در نقش مایکل برایس، ساموئل ال جکسون برای بازی در نقش داریوس کینکید و سلما هایک در نقش سونیا کینکید برای نقش آفرینی دوباره در نقش‌های خود باشیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم آغاز شده است. رایان رینولدز با انتشار تصویری در صفحه رسمی خود در اینستاگرام از آغاز مراحل فیلمبرداری و تولید خبر داده که در این تصویر شاهد بازگشت رینولدز، ساموئل ال جکسون و سلما هایک هستیم. با این حال، در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و انتظار می‌رود که در طول بهار امسال مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard انجام شود.

علاوه بر رینولدز، ال جکسون و هایک، فرانک گریلو و مورگان فریمن، دو بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard اضافه شده‌اند. با این حال، هنوز بازگشت یا عدم بازگشت الودی یونگ در این فیلم تایید و اعلام نشده است. همچنین پاتریک هیوز برای کارگردانی و تام اکانر برای نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم The Hitman's Bodyguard بازگشته‌اند. انتظار می‌رود که مانند قسمت اول، فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard نیز با درجه سنی بزرگسال تولید و منتشر شود. این فیلم داستان مایکل برایس را دنبال می‌کند که او توسط داریوس و سونیا کینکید برای انجام یک ماموریت در امتداد ساحل آمالفی انتخاب شده است. 

هنوز تاریخی برای اکران فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard اعلام نشده، اما قابل انتظار است که در اواخر سال ۲۰۱۹ یا در سال ۲۰۲۰ شاهد انتشار این فیلم اکشن باشیم. فیلم The Hitman's Bodyguard که با بودجه‌ای معادل ۳۰ میلیون دلار تولید شده بود، در سال ۲۰۱۷ توسط لاینزگیت منتشر شد. با اینکه این فیلم با واکنش متوسط منتقدان مواجه شد، اما تماشاگران استقبال بسیار خوبی از این فیلم کردند. فیلم The Hitman's Bodyguard توانست بیش از ۷۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۱۷۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. 

منبع : زومجی

label چهار شنبه, 22 اسفند 1397 19:32

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram