Scroll down

جایزه بهترین کارگردان اسکار 2019؛ آلفونسو کوارون برای فیلم Roma

جایزه بهترین کارگردان اسکار 2019؛ آلفونسو کوارون برای فیلم Roma

جایزه بهترین کارگردان اسکار 2019؛ آلفونسو کوارون برای فیلم Roma

در جریان برگزاری مراسم اسکار 2019، آلفونسو کوارون، کارگردان فیلم Roma با پشت سر گذاشتن رقیبانش توانست جایزه بهترین کارگردان اسکار 2019 را دریافت کند.

از ساعاتی پیش نود و یکمین دوره جوایز اسکار یا همان اسکار 2019 کار خود را آغاز کرده که مراسم امسال بدون مجری و متفاوت با سال‌های گذشته در حال برگزاری است. حال در جریان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام بخش بهترین کارگردان نیز برنده خود را شناخت. همانطور که پیش از این اعلام شده بود، آلفونسو کوارون برای فیلم Roma (روما)، یورگوس لانتیموس برای فیلم The Favourite (سوگلی)، اسپایک لی برای فیلم BlacKkKlansman (بلکککلنزمن)، آدام مک‌کی برای فیلم Vice (معاون) و پاول پاولیکوفسکی برای فیلم Cold War (جنگ سرد) نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین کارگردان در مراسم اسکار 2019 شده بودند.

حال براساس آرای داوران آکادمی، آلفونسو کوارون، کارگردان فیلم Roma توانست با پشت سر گذاشتن رقیبان خود موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین کارگردان شود و جایزه خود را از دستان گیرمو دل تورو، کارگردان برنده جایزه اسکار سال گذشته دریافت کند. این جایزه، دومین جایزه آلفونسو کوارون و سومین جایزه فیلم Roma از مراسم اسکار 2019 است. کوارون پیش از این برای کارگردانی فیلم Gravity (جاذبه) موفق به دریافت ۲ جایزه اسکار نیز شده بود و امشب تعداد آن را به عدد ۴ افزایش داده است. با ادامه مراسم اسکار 2019 و پوشش خبری آن همراه ما باشید.

منبع : زومجی

label دوشنبه, 06 اسفند 1397 07:44

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram