Scroll down

نبرد آلیتا در ویدیوی جدید فیلم Alita: Battle Angel

نبرد آلیتا در ویدیوی جدید فیلم Alita: Battle Angel

نبرد آلیتا در ویدیوی جدید فیلم Alita: Battle Angel

ویدیوی جدیدی از فیلم Alita: Battle Angel منتشر شده که در آن آلیتا در حال مبارزه در دنیای زیرین است.

در طول هفته‌های گذشته شاهد انتشار ویدیوهای مختلفی از فیلم Alita: Battle Angel (آلیتا: فرشته جنگ) بودیم که از جمله آن‌ها می‌توان به ویدیوی تمرین آلیتا اشاره کرد. حال کمپانی فاکس قرن بیستم ویدیوی جدیدی از این فیلم را منتشر کرده که این ویدیو Underworld نام دارد و در آن شاهد مبارزه آلیتا با بازی رزا سلزار، با گرویشکا که یک سایبورگ است و نقش آن را جکی ارل هیلی بازی کرده، هستیم. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین کمپانی فاکس قرن بیستم در نظر دارد در روز ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن)، فیلم Alita: Battle Angel را به صورت مجانی و بسیار محود در برخی از سینماهای آمریکا برای طرفداران نمایش دهد. این فیلم به تازگی درجه سنی PG-13 از انجمن سینمایی آمریکا که با نام MPAA نیز شناخته می‌شود، را دریافت کرده است و نقدهای این فیلم قرار است در تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۱۹ (۱۱ بهمن ۱۳۹۷) منتشر شود و بدین ترتیب فردا می‌توانیم منتظر انتشار اولین نقدهای فیلم Alita: Battle Angel باشیم که واکنش‌های اولیه مثبت بوده است. 

رزا سلزار، کریستف والتس، ماهرشالا علی، جنیفر کانلی، اد اسکرین، لانا کاندر، میشل رودریگز، جکی ارل هیلی، ایزا گونزالس، کین جانسون، جرج لندبورگ جونیور و مارکو زارور، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Alita: Battle Angel حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده رابرت رودریگز بوده است و جیمز کامرون نیز به‌عنوان تهیه کننده در این فیلم حضور دارد. این فیلم اقتباسی از یک مانگا ژاپنی به‌نام Battle Angel Alita (آلیتا فرشته جنگ) اثر یوکیتو کیشیرو است. 

فیلم اکشن علمی تخیلی Alita: Battle Angel برای اکران در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ (۲۵ بهمن ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. 

منبع : زومجی

label چهار شنبه, 10 بهمن 1397 10:26

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram