Scroll down

وین دیزل تصویر جدیدی از فیلم سریع و خشمگین ۸ منتشر کرد

وین دیزل تصویر جدیدی از فیلم سریع و خشمگین ۸ منتشر کرد

وین دیزل تصویر جدیدی از فیلم سریع و خشمگین ۸ منتشر کرد

وین دیزل، بازیگر معروف مجموعه سریع و خشمگین (Fast and Furious)، امروز تصویر جدیدی از قسمت هشتم این مجموعه به نام Fast 8  در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. با ما و تماشای این تصویر جدید همراه شوید

فیلم خشمگین ۷ (Furious 7)، توانست با فروشی بیش از یک میلیارد و پانصد هزار دلار، در زمان اکران تبدیل به چهارمین فیلم پرفروش تاریخ سینما شود (در حال حاضر این فیلم با دو پله سقوط در جایگاه ششم پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما قرار گرفته است). فروش بیش از حد انتظار این فیلم باعث شد که ساخت قسمت بعدی این مجموعه اجتناب ناپذیر شود و چندی پیش نیز این خبر به صورت رسمی تایید شد.

امروز، وین دیزل، بازیگر هالیوود و ستاره محبوب این مجموعه، در صفحه رسمی اینستاگرام خود عکسی را منتشر کرد که در آن می‌توان شهر نیویورک (که داستان قسمت هشتم فیلم در آنجا اتفاق می‌افتد) را به همراه نام فیلم و عبارت «جاده‌های جدیدی در پیشرو هستند» (New Roads Ahead)، مشاهده کرد:

rel="attachment wp-att-96372">Fast and Furious 8

Fast 8 از زمان اعلام ساختش، در پی پیدا کردن کارگردان با مشکلات زیادی روبه‌رو بود تا اینکه چندی پیش به صورت رسمی اعلام شد که فلیکس گَری گِری، کارگردان فیلم تحسین شده بچه ناف کمپتون (Straight Outta Compton)، سکانداری این فیلم را بر عهده گرفته است. همچنین وین دیزل در مصاحبه‌ای اعلام کرد که Fast 8، اولین فیلم از یک سه‌گانه جدید بر اساس این مجموعه خواهد بود، و همینطور وی برنامه دارد که فیلم‌های فرعی (Spin-Off) بر اساس شخصیت‌های مختلف این مجموعه بسازد و حتی داستان‌ کلی این فیلم‌های فرعی نیز مشخص شده است.

هشتمین قسمت فیلم سریع و خشمگین، اولین فیلم از این مجموعه است که پس از مرگ پاول واکر در سال ۲۰۱۳، بدون حضور وی ساخته می‌شود  با اینکه در پایان قسمت هفتم، شخصیت وی به خوبی‌ از گروه جدا شد، اما نبود او  باعث می‌شود که فضای قسمت هشتم فیلم نسبت به قسمتهای قبلی‌ این مجموعه کمی‌ تیره و تارتر باشد.

Fast 8 برای اکران در تاریخ ۱۴ آوریل سال ۲۰۱۷ (۲۵ فروردین ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: IGN

منبع : زومجی

label یکشنبه, 27 دی 1394 19:26

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram