Scroll down

سریال Mayans MC برای فصل دوم تمدید شد

سریال Mayans MC برای فصل دوم تمدید شد

سریال Mayans MC برای فصل دوم تمدید شد

شبکه FX از تمدید سریال Mayans MC (مایانز ام سی) برای فصل دوم و پخش در سال ۲۰۱۹ خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال Mayans MC برای فصل دوم تمدید شده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، شبکه FX از تمدید اسپین آف سریال Sons of Anarchy (پسران آنارکی) که با استقبال بینندگان و طرفداران مواجه شده، برای فصل دوم خبر داد. این سریال اکنون به یکی از برنامه‌های بسیار محبوب شبکه FX تبدیل شده است. مانند فصل اول، فصل دوم سریال Mayans MC هم در ۱۰ قسمت تولید خواهد شد و فصل دوم این سریال در طول سال ۲۰۱۹ از این شبکه به‌روی آنتن خواهد رفت. نیک گراد، مدیر اجرایی شبکه FX عملکرد فصل اول این سریال را فوق العاده توصیف کرد و گفت:

ما نمی‌توانیم بیشتر از این برای ادامه دادن سریال در فصل دوم هیجان زده باشیم.

پخش فصل اول سریال Mayans MC از ماه گذشته آغاز شد و تاکنون ۴ قسمت از فصل اول این سریال منتشر شده و امشب پنجمین قسمت آن از شبکه FX منتشر می‌شود. به نقل از ورایتی، به طور میانگین ۸.۲ میلیون نفر بیننده هر قسمت فصل اول سریال Mayans MC را تماشا کرده‌اند.  جی‌دی پاردو، ادوارد جیمز آلموس، ژاکلین ابرادورز، سارا بولگر، ریچارد کابرال، آنتونیو جارامیلو، کلیتون کاردناس، امیلیو ریورا، کارلا باراتا، جان اورتیز، مایکل اربی، دنی پینو، رائول تروهی‌یو و الکساندرا بارتو، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Mayans MC حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال Mayans MC داستان شخصیتی به نام ازکیل ریز ملقب به EZ با بازی جی‌ دی پاردو را دنبال می‌کند که عضو جدید گروه مایانز، رقیب گروه پسران، است. شخصیت EZ به‌تازگی از زندان آزاد شده است و باید هویت جدید خود را در شهری که زمانی در آن رویای آمریکایی را باور داشت و یک بار به‌عنوان پسر طلایی معروف شده بود، پیدا کند. اتفاقات سریال Mayans MC در یک شهر در مرز کشور مکزیک با ایالت کالیفرنیا جریان خواهد داشت.

منبع : زومجی

label سه شنبه, 10 مهر 1397 15:26

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram