Scroll down

کارگردان فیلم Remember Me مشخص شد

کارگردان فیلم Remember Me مشخص شد

کارگردان فیلم Remember Me مشخص شد

بیورن لنارت رانج، کارگردان فیلم تحسین‌شدهٔ The Wife، کارگردانی فیلم مستقل Remember Me را بر عهده خواهد داشت.

طبق گزارش اختصاصی سایت وِرایتی، بیورن لنارت رانج، کارگردان فیلم تحسین‌شدهٔ The Wife (همسر)، کارگردانی فیلم مستقل Remember Me (مرا به یاد آور) را بر عهده خواهد داشت و قرارداد همکاری با این پروژه را امضاء کرده است.  

بیورن لنارت رانج، فیلم Remember Me را بر اساس فیلمنامه‌ای از استیون گلانتز خواهد ساخت که این فیلمنامه بر اساس داستان واقعی ابی و رجینا تابر است که در دوران جوانی عاشق یکدیگر می‌شوند، اما هجوم ارتش آلمان به کشور لهستان و ماجراهای فراوان پیرو این قضیه، داستانی باورنکردنی از تلاش برای زنده ماندن را شکل می‌دهد. تهیه‌کنندگی فیلم Remember Me بر عهدهٔ کیم واتریپ از کمپانی فیلمسازی واندراستار (Wonderstar Productions) است و مارک هریس از کمپانی فیلمسازی هریس (Harris Company) به همراه پتی گریبو، وی را در این پروژه همراهی خواهند کرد.

بیورن لنارت رانج راجع به پروژهٔ جدید خود چنین گفت:

فیلمنامهٔ Remember Me دارای داستانی بسیار قوی و عاشقانه است؛ قصه‌ای از عشق است و داستانی از تلاش برای زنده ماندن تحت شرایطی بسیار سخت و طاقت‌فرسا. به‌عنوان یک کارگردان می‌گویم که امتیاز ویژه‌ای است که ساخت این فیلم را به من سپرده‌اند و بخشی از پروژه هستم. شخصیت‌های قوی اثر هر کدام وجه کاملی از رفتار انسانی را به تصویر می‌کشند. آن چیزی که ابی و رجینا تابر، شخصیت‌های اصلی داستان را در این شب تاریک به حرکت وامی‌دارد، نیروی عشق است. اولین مرتبه بعد از خواندن فیلمنامه، نفسم بند آمد و این همان حسی است که می‌خواهم تماشاچیان بعد از تماشای این فیلم داشته باشند.

بیورن لنارت رانج اهل کشور سوئد است و آخرین ساختهٔ او، یعنی فیلم درام The Wife در همین فصل تابستان توسط بخش فیلم‌های کلاسیک سونی منتشر خواهد شد و انتظار می‌رود یکی از فیلم‌های پرسروصدای فصل جوایز امسال باشد. در این فیلم بازیگرانی چون گلن کلوز و جاناتان پرایس حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

منبع : زومجی

label جمعه, 12 مرداد 1397 23:57

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram