Scroll down

تیم بلیک نلسون به جمع بازیگران فیلم Angel Has Fallen اضافه شد

تیم بلیک نلسون به جمع بازیگران فیلم Angel Has Fallen اضافه شد

تیم بلیک نلسون به جمع بازیگران فیلم Angel Has Fallen اضافه شد

کمپانی لاینزگیت و میلینیوم از اضافه شدن تیم بلیک نلسون به جمع بازیگران فیلم فرشته سقوط کرده است (Angel Has Fallen) خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فیلم Angel Has Fallen تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، تیم بلیک نلسون به جرارد باتلر در سومین قسمت از مجموعه فیلم‌های سقوط (Has Fallen) اضافه شده است. فیلم Olympus Has Fallen (سقوط المپیوس) اولین فیلم این مجموعه بود که در سال ۲۰۱۳ روی پرده‌های پرده‌های سینما رفت و در ادامه فیلم London Has Fallen (لندن سقوط کرده است) به کارگردانی بابک نجفی، که دنباله فیلم اول بود در سال ۲۰۱۶ اکران شد. در فیلم Angel Has Fallen باتلر قرار است بار دیگر نقش مایک بانینیگ را بازی کند. در این فیلم، مایک بانینگ باید از پرواز هواپیمای ایر فورس وان با کد انجل، که حامل رئیس جمهوری آمریکا است، حفاظت و از حملات احتمالی تروریستی جلوگیری کند تا بار دیگر جان مقامات دولتی آمریکا را نجات دهد.

در فیلم Angel Has Fallen برای جلوگیری از اقدامات تروریستی و ترور رئیس جمهوری آمریکا، آژانس‌های امنیتی و FBI باید تهدید واقعی را کشف و خنثی کنند. علاوه بر بازی، باتلر به‌همراه آلن سیگل، جان تامپسون، مت اوتوله، لس ولدون و یاریف لرنر، به‌عنوان تهیه کننده نیز در این فیلم حضور خواهد داشت. با این حال، هنوز جزئیات و اطلاعاتی از نقش نلسون در این فیلم منتشر نشده است. جرارد باتلر در نقش مایک بانینیگ، مورگان فریمن در نقش آلن ترامبال، هولت مک‌کالانی در نقش وید جنینگز، جیدا پینکت اسمیت در یک نقش نامشخص، ساپیر آزولی در یک نقش نامشخص و پایپر پرابو در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Angel Has Fallen تایید و اعلام شده است. 

London Has Fallen

کارگردانی فیلم Angel Has Fallen بر عهده ریک رومن وو، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Snitch (خبرچین) و فیلم Shot Caller، خواهد بود. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم مانند دو قسمت اول بر عهده کریتون روتنبرگر و کاترین بندیکت بوده است. فیلم Olympus Has Fallen به کارگردانی آنتوان فوکوآ، با بودجه‌ای معادل ۷۰ میلیون دلار تولید و موفق شد کمی بیش از ۱۷۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. فیلم London Has Fallen حدود سه سال بعد با بودجه‌ای معادل ۶۰ میلیون دلار تولید و منتشر شد. این فیلم توانست کمی بیش از ۲۰۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. بلیک نلسون بیشتر برای بازی در فیلم‌هایی چون فیلم O Brother, Where Art Thou؟ (ای برادر، کجایی؟)، فیلم Syriana (سیریانا)، فیلم The Incredible Hulk (هالک شگفت‌انگیز)، فیلم Lincoln (لینکلن) و فیلم Fantastic Four (چهار شگفت‌انگیز) شناخته شده است.

فیلم Angel Has Fallen در حال حاضر تاریخ اکرانی ندارد، اما به‌زودی مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم آغاز خواهد شد.

منبع : زومجی

label یکشنبه, 06 اسفند 1396 13:29

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram