Scroll down

ریچارد کویل به بازیگران سریال Sabrina the Teenage Witch پیوست

ریچارد کویل به بازیگران سریال Sabrina the Teenage Witch پیوست

ریچارد کویل به بازیگران سریال Sabrina the Teenage Witch پیوست

ریچارد کویل‌، بازیگر فیلم Prince of Persia: The Sands of Time به‌تازگی به جمع بازیگران سریال سابرینا، جادوگر جوان (Sabrina the Teenage Witch) شبکه نتفلیکس پیوسته است.

سریال Riverdale (ریوردیل) از شبکه The CW که مجموعه‌ای حیرت‌انگیز و ملودراماتیک است که به طرز زیبایی داستان کلاسیک شخصیت‌های دنیای آرچی (Archie) را حکایت می‌کند، توانسته به موفقیت‌های باورنکردنی و عملکرد بسیار خوبی دست یابد. از طرف دیگر، با توجه به اخبار مرتبط، باخبر شدیم که مجموعه دیگری هم قرار است براساس کتاب‌های کامیک گرافیکی ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا (The Chilling Adventures of Sabrina) ساخته و با نام Sabrina the Teenage Witch (سابرینا جادوگر جوان) از شبکه نتفلیکس پخش شود. این سریال هم به نوعی همان رویکرد را دنبال خواهد کرد و قرار است جنبه‌های مختلفی از این شخصیت جالب را به نمایش بگذارد. در طی چند هفته اخیر ما اطلاعات نسبتا زیادی، به‌خصوص درباره اضافه شدن بازیگران مختلف به تیم بازیگری این سریال شنیدیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌تازگی ریچارد کویل برای ایفای نقش آنتاگونیست داستان یعنی شخصیت پدر بلک‌وود، به جمع بازیگران سریال Sabrina the Teenage Witch پیوسته است.

سایت خبری ددلاین، این شخصیت را اینگونه توصیف کرده است:

پدر بلک‌وود، کشیش اعظم کلیسای شب (Church of Night) و همچنین دبیر و رئیس آکادمی هنرهای نامرئی (Academy of Unseen Arts) است. این پدر روحانی، انسانی بسیار بی‌رحم و جاه‌طلب است. زمانی که بلک‌وود یک موضوع بسیار ترسناک و تاریک را پنهان می‌کند، باعث می‌شود که در مقابل سابرینا و بقیه اعضای محفل او قرار گرفته و به یکی از دشمنان اصلی آنها تبدیل شود.

ریچارد کویل بیشتر به خاطر ایفای نقش شخصیت اصلی در فیلم Pusher (مواد فروش) که براساس اثر دیگری به همین نام و با کارگردانی نیکلاس ویندینگ رفن ساخته شده بود، شناخته می‌شود. علاوه بر این فیلم، او در یک مجموعه تلویزیونی معروف انگلیسی یعنی سریال Coupling هم ایفای نقش کرده است. او اخیرا هم در سریال Hard Sun حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. در رابطه با سریال سابرینا، جادوگر جوان باید گفت که ریچارد کویل تنها بازیگر انگلیسی زبانی نیست که در این تیم حضور داشته و قرار است نقش شخصیت منفی و شرور داستان را ایفا کند. میشل گومز بازیگر سریال Doctor Who (دکتر هو) هم دیگر بازیگری است که در کارهای شرورانه داستان دست داشته و نقش یکی از معلمان سابرینا یعنی مری واردل را ایفا می‌کند. مری واردل در داستان توسط مادام ساتان تسخیر شده است.

علاوه بر ریچارد کویل و میشل گومز که ایفای نقش شخصیت‌های منفی و شرور داستان را بر عهده دارند، بازیگران دیگری هم مانند کرنان شیپکا بازیگر فیلم Cats & Dogs: The Revenge of Kitty Galore (گربه‌ها و سگ‌ها: انتقام از کیتی گالور) در نقش شخصیت اصلی داستان یعنی سابرینا اسپلمن، میراندا اتو بازیگر سری فیلم The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) در نقش عمه سابرینا به نام زلدا اسپلمن، لوسی دیویس بازیگر فیلم Wonder Woman (واندر وومن) در نقش عمه دیگر سابرینا به نام هیلدا و جاز سینکلیر در نقش بهترین دوست سابرینا به نام روزالیند از جمله هنرمندانی هستند که در این سریال حضور داشته و به ایفای نقش خواهند پرداخت. 

سریال Sabrina the Teenage Witch احتمالا در زمان انتشار نام متفاوتی را خواهد داشت و انتظار می‌رود که به منشا شخصیت سابرینا بپردازد و تمرکز آن روی دوره تیره و تاریک نوجوانی این شخصیت باشد. این سریال قرار است شخصیت سابرینایی را به تصویر بکشد که با هویت دو گانه خود که نیمی انسان و فانی است و نیمی جادوگر و تقریبا فناناپذیر، در کشمکش و درگیری است. در همین حال او باید علاوه بر مشکلاتی که خودش دارد، با نیروهایی شیطانی که هم او و هم خانواده‌اش، انسان‌ها و دنیایی را که در آن ساکن هستند، تهدید می‌کنند مبارزه و مقابله کند. 

سریال Sabrina the Teenage Witch در سال جاری میلادی، پخش خود را در شبکه نتفلیکس آغاز خواهد کرد.

منبع : زومجی

label یکشنبه, 06 اسفند 1396 23:55

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram