Scroll down

فیلمبرداری فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald به پایان رسید

فیلمبرداری فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald به پایان رسید

فیلمبرداری فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald به پایان رسید

کمپان برادران وارنر از به پایان رسیدن فیلمبرداری و تولید فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald خبر داد.

مطلب مرتبطنقد فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them - جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها

از ماه تیر امسال، فیلمبرداری و تولید دنباله فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them (جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها) رسما آغاز شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر از به پایان رسیدن تولید و فیلمبرداری این فیلم مورد انتظار پاییز سال آینده خبر داده است. این کمپانی با انتشار ویدیویی در صفحه رسمی این فیلم در توییتر، اعلام کرد که فیلمبرداری و تولید فیلم جانوران شگفت‌انگیز: جرایم گریندل والد (Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald) به پایان رسیده و وارد مراحل پس از تولید شده است.

ادی ردمین در نقش نیوت اسکمندر، کاترین واترستون در نقش تینا گلدستین، ازرا میلر در نقش کریدنس بربون، زو کراویتز در نقش لیتا لسترنج، آلیسون سودول در نقش کویینی گلدستین، دن فوگلر در نقش جیکوب کوالسکی، جانی دپ در نقش گلرت گریندل والد، جود لاو در نقش دامبلدور جوان، کالوم ترنر در نقش تسئوس اسکمندر، برونتیس جودورافسکی در نقش نیکلاس فلامل، درک ریدل در نقش تراکویل تراورس، پاپی کربی تیچ در نقش رزیر، ولف راث در نقش اسپیلمن، ویکتوریا یتس در نقش بانتی، کورنل جان در نقش آرنولد گازمن و جسیکا ویلیامز از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald حضور دارند و به‌ ایفای نقش پرداخته‌اند.

Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald

داستان فیلم The Crimes of Grindelwald، پس از اتفاقات فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them جریان دارد که در پایان این فیلم مشاهده کردیم که گلرت گریندل‌والد توسط سازمان MACUSA و با کمک نیوت اسکمندر دستگیر شد. با این حال، گریندل‌والد موفق شده از زندان فرار کند و در حال جذب پیروان بیشتری برای خود است. آلبوس داملبدور در تلاش است تا برنامه‌ها و نقشه‌های گریندل‌والد را خنثی کند و در این راه کمک نیوت اسکمندر، شاگرد سابقش در مدرسه هاگوارتز را قبول می‌کند. با این حال، این ماموریت ساده‌ای نخواهد بود و آن‌ها از خطراتی که این ماموریت دارد، آگاه هستند. 

فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald قرار است در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸ (۲۵ آبان ۱۳۹۷) اکران شود. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم مانند قسمت اول بر عهده جی کی رولینگ خواهد بود و دیوید یتس نیز مانند فیلم اول کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. اتفاقات فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald در شهر پاریس رخ خواهد داد

منبع : زومجی

label پنجشنبه, 30 آذر 1396 10:01

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram