Scroll down

فصل ششم سریال Prison Break در دست ساخت است

فصل ششم سریال Prison Break در دست ساخت است

فصل ششم سریال Prison Break در دست ساخت است

دامینیک پرسل، بازیگر نقش لینکلن باروز، با انتشار تصویری اعلام کرد که فصل ششم سریال Prison Break در دست ساخت است.

مطلب مرتبطبررسی دلیل شکست فصل پنجم Prison Break؛ آیا فصل ششم ساخته خواهد شد؟

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است سریال فرار از زندان (Prison Break) حداقل برای یک فصل دیگر تمدید شود. دامینیک پرسل، بازیگر نقش لینکلن باروز، اخیرا تصویری را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده است که در آن نام این سریال دیده می‌شود. پرسل در توصیف این تصویر گفت که فصل ششم سریال Prison Break در دست ساخت و تولید است. با این حال، فاکس هنوز این خبر را رسما تایید یا تکذیب نکرده است؛ اما اگر این خبر درست باشد، می‌توانیم بار دیگر شاهد بازگشت ونتورت میلر در نقش مایکل اسکافیلد و سارا وین کالیز در نقش سارا تانکردی، در فصل ششم سریال Prison Break باشیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Prison Break

با این حال، ممکن است که در حال حاضر شبکه فاکس در انتظار تکمیل فیلمنامه فصل ششم سریال Prison Break باشد و سپس تصمیم نهایی خود را برای تمدید یا عدم تمدید این سریال برای فصل ششم بگیرد. فروردین امسال، سریال Prison Break پس از حدود ۹ سال برای فصل پنجم بازگشت. در فصل پنجم این سریال متوجه می‌شویم که مایکل اسکوفیلد زنده است و او اکنون در زندانی در شهر صنعا، پایتخت کشور یمن به سر می‌برد. حال لینکلن پرسل به یمن سفر می‌کند تا مایکل را از زندان نجات دهد. آمائوری نولاسکو، رابرت نپر، راکموند دانبار، پل آدلستین، مارک فیورستین، آگوستوس پرو، ریک یان، استیو موزاکیس، انبار لاوی، مارینا بندیکت، کونال شرما و فران طاهر، از جمله بازیگرانی بودند که در فصل پنجم سریال Prison Break حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

کار ساخت فصل پنجم سریال Prison Break مانند چهار فصل گذشته، بر عهده پل شیورینگ بوده و فصل پنجم این سریال در ۹ قسمت تولید شده و از شبکه فاکس به روی آنتن رفته است. ماه گذشته، ونتورت میلر، تصویری را در صفحه اینستاگرام شخصی خود منتشر کرد. در این تصویر، او ایده خود برای ساخت فصل ششم سریال Prison Break را به اشتراک گذاشته بود.

منبع : زومجی

label جمعه, 24 آذر 1396 16:15

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram