Scroll down

فیلمبرداری فصل دوم سریال Luke Cage به پایان رسید

فیلمبرداری فصل دوم سریال Luke Cage به پایان رسید

فیلمبرداری فصل دوم سریال Luke Cage به پایان رسید

مارول و نت فلیکس از به پایان رسیدن فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال مورد انتظار لوک کیج (Luke Cage) خبر دادند.

مطلب مرتبطنقد فصل اول سریال Luke Cage - لوک کیج

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس (Netflix) و بخش تلویزیونی مارول (Marvel) از به پایان رسیدن فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال Luke Cage خبر دادند. سیمون میسیک، بازیگر نقش میستی نایت و گابریل دنیس، بازیگر نقش تیلدا جانسون، با انتشار تصاویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام این خبر را تایید و اعلام کردند. در تصاویری که از جشن و مهمانی به پایان رسیدن فیلمبرداری فصل دوم سریال Luke Cage منتشر شده، شاهد حضور بیشتر بازیگران فصل اول و بازیگران جدید این سریال هستیم. سال گذشته، نت‌فلیکس سریال Luke Cage را رسما برای فصل دوم تمدید کرد و فیلمبرداری و تولید فصل دوم این سریال از ماه ژوئن امسال (خرداد-تیر) در شهر نیویورک آغاز شد و حال پس از حدود پنج ماه فیلمبرداری، فیلمبرداری و تولید فصل دوم این سریال به پایان رسیده است.

مایک کولتر در نقش لوک کیج، سیمون میسیک در نقش میستی نایت، تئو روسی در نقش شیدز، الفری وودارد در نقش ماریا دیلارد، رزاریو داوسون در نقش کلیر تمپل، مصطفی شکیر در نقش جان مک‌ایور و گابریل دنیس در نقش تیلدا جانسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Luke Cage حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه بر این، شخصیت دنی رند ملقب به آیرون فیست با بازی فین جونز، نیز قرار است حضور کوتاهی را در فصل دوم این سریال داشته باشد. کار ساخت فصل دوم سریال Luke Cage مانند فصل اول بر عهده چئو کوداری کوکر بوده است.

فصل دوم سریال Luke Cage قرار است در ۱۳ قسمت تولید و در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۸ از شبکه نت‌فلیکس منتشر شود. علاوه بر این، سریال Iron Fist نیز برای فصل دوم تمدید شده است.

منبع : زومجی

label چهار شنبه, 01 آذر 1396 14:29

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram