Scroll down

احتمال نمایش فیلم I Love You Daddy در جایی غیر از سینما

احتمال نمایش فیلم I Love You Daddy در جایی غیر از سینما

احتمال نمایش فیلم I Love You Daddy در جایی غیر از سینما

با فاکتور گرفتن از سینماها، به نظر می‌رسد هنوز بسترهای دیگری برای نمایش فیلم I Love You Daddy وجود دارد.

پس از رسانه‌ای شدن رسوایی اخلاقی لویی سی کی و لغو اکران فیلم I Love You Daddy از سوی کمپانی The Orchard که جدیدترین اثر سی کی با کارگردانی و بازیگری خودش محسوب می‌شد، به نظر می‌رسد همچنان راه‌های دیگری برای رساندن این فیلم به دست مخاطبان وجود داشته باشد.

چند هفته اخیر را می‌توان جزو روزهای تاریخی و سیاه هالیوود قلمداد کرد که طی آن بسیاری از چهره‌های سرشناس به فساد اخلاقی متهم شدند و حتی برخی از آن‌ها از جمله لویی سی کی اتهام وارده را پذیرفتند و فشار شدیدی را چه از سوی رسانه‌ها و چه از سوی هالیوود تحمل کردند. در مورد سی کی، این موضوع در تاریخ ۱۸ آبان در روزنامه نیویورک تایمز منتشر شد که طبق آن پنج زن لویی را به فساد اخلاقی متهم کرده بودند و اگرچه سی کی در ابتدا این اتهام را رد کرد، اما بعدا اعتراف کرد که این موضوع حقیقت داشته است. ساعاتی پس از انتشار این مطلب توسط نیویورک تایمز، کمپانی مستقل The Orchard نیز عدم اکران فیلم I Love You Daddy را تایید کرد.

I Love You Daddy

با وجود تمام این آشفتگی‌ها گویا فیلم جدید سی کی هنوز به بن‌بست نرسیده است و طرفداران وی احتمالا می‌توانند فیلم کمدی و سیاه و سفید او را تماشا کنند. کمپانی The Orchard پس از درخشش این فیلم در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو با پرداخت مبلغ ۵ میلیون دلار امتیاز I Love You Daddy را خریداری کرد و به نظر می‌رسد حالا که قصد اکران آن را ندارد، درصدد این است که امتیاز فیلم را به خود لویی سی کی بازگرداند. با اینکه پل دیویدسون، مدیرعامل اجرایی The Orchard هنوز رسما چنین چیزی را تایید نکرده است، اما برخی منابع می‌گویند که خود سی کی هم با چنین اقدامی موافق است.

اگر امتیاز فیلم به لویی بازگردانده شود، احتمال به نمایش درآمدن فیلم از طرق مختلفی وجود خواهد داشت. در این زمینه وب‌سایت THR گفته است که با پا پس کشیدن کمپانی سازنده از اکران فیلم، احتمالا لویی ایده‌ای برای نمایش I Love You Daddy در وب‌سایت خودش در ذهن دارد. با توجه به اینکه در حال حاضر شبکه FX هم سی کی را از پروژه‌های آینده خود حذف کرده است، به نظر می‌رسد وی بتواند با نمایش فیلمش در وب‌سایت شخصی خود، بدون هیچ واسطه و استودیویی، دوباره کار هنری خود را از سر بگیرد.

I Love You Daddy

با فرض اینکه لویی سی کی امتیاز فیلم را پس بگیرد، معلوم نیست کمپانی The Orchard چقدر بابت ضررهایی که متحمل شده است، طلب خواهد کرد. به‌ویژه باید این را هم در نظر بگیریم که شرکت سازنده با این فیلم به فصل جوایز نیز چشم دوخته و هزینه‌های نسبتا زیادی را در رابطه با کمپین تبلیغاتی فیلم برای به‌دست آوردن جوایز مختلف متحمل شده بود.

منبع : زومجی

label چهار شنبه, 01 آذر 1396 20:45

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram