Scroll down

اولین تریلر فیلم 12Strong با بازی کریس همسورث منتشر شد

اولین تریلر فیلم 12Strong با بازی کریس همسورث منتشر شد

اولین تریلر فیلم 12Strong با بازی کریس همسورث منتشر شد

به‌تازگی در خبری جدید، اولین تریلر فیلم 12Strong: The Declassified True Story Of The Horse Soldiers با بازی کریس همسورث و مایکل شنون منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر اولین تریلر یکی از جدیدترین پروژه‌های خود یعنی فیلم 12Strong: The Declassified True Story Of The Horse Soldiers (12 نیرومند: داستان واقعی محرمانه از سواره نظام) را، با بازی کریس همسورث، بازیگر فیلم Thor (ثور) و سری فیلم The Avengers (انتقام جویان) و مایکل شنون، بازیگر نامزد اسکار فیلم Revolutionary Road (جاده انقلابی) و فیلم Nocturnal Animals (حیوانات شب‌زی)، منتشر کرده است. این اثر جنگی و درام ساخته مشترک جری بروکهایمر، بلک لیبل مدیا و الکان اینترتینمنت است. فیلمنامه فیلم 12 نیرومند بر اساس اثر فوق‌العاده پرفروش داگ استنتن یعنی کتاب سواره نظام بوده که در آن قصه شخصیت‌های اصلی و حس قهرمانی و شجاعت قهرمانان اصلی داستان را حکایت می‌کند. داستان این کتاب و البته فیلم 12Strong بر اساس اتفاقاتی واقعی است که در روز ۱۱ سپتامبر و جریانات بعد از آن رخ داده بود. شما در انتهای همین پست می‌توانید این تریلر زیبا را مشاهده و دانلود کنید.

فیلم «12 نیرومند: داستان واقعی محرمانه از سواره‌نظام» را نیکولای فوگلسیگ، کارگردان صاحب جایزه، کارگردانی کرده است. همچنین تهیه‌کنندگی این اثر را هم جری بروکهایمر، تهیه‌کننده سری فیلم Pirates of the Caribbean (دزدان دریایی کارائیب) و فیلم Black Hawk Down (سقوط شاهین سیاه) بر عهده داشته است. البته این مسئله هم لازم به ذکر است که مولی اسمیت، ترنت لاکینبیل و تاد لاکینبیل، تهیه‌کننده فیلم La La Land (لا لا لند) و فیلم Sicario (سیکاریو) که زیر نظر کمپانی Black Label Media فعالیت می‌کنند، هم در تهیه‌کنندگی به بروکهایمر کمک کرده‌اند. از طرف دیگر، تد تالی، برنده جایزه اسکار و نویسنده فیلمنامه فیلم The Silence of the Lambs (سکوت بره‌ها) و پیتر کریگ، نویسنده فیلمنامه قسمت اول فیلم The Hunger Games: Mockingjay (عطش مبارزه: زاغ مقلد) و همچنین قسمت دوم آن، نویسندگی فیلمنامه این اثر را بر عهده داشته‌اند. تهیه‌کنندگی اجرایی فیلم 12 نیرومند: داستان واقعی محرمانه از سواره‌نظام را هم تهیه‌کنندگان فیلم The Blind Side (نقطه کور) و نامزد‌های جایزه اسکار و البته مدیران کمپانی Alcon Entertainment یعنی اندرو ای کوسوو و برادریک جانسون بر عهده داشته‌اند. همچنین چاد اومان، مایک استنسون، الن اچ شوارتز، گرت گرنت، ییل بدیک و وال هیل هم از جمله کسانی هستند که در این پروژه به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی فعالیت می‌کنند.

علاوه بر کریس همسورث در نقش کاپیتان میچ نلسون و مایکل شنون، مایکل پنیا، بازیگر فیلم The Martian (مریخی) و فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای) و نوید نگهبان، بازیگر ایرانی فیلم American Sniper (تک تیرانداز آمریکایی)‌ و سریال Homeland (میهن) در نقش عبدالرشید دوستم هم در این فیلم حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه بر هنرمندان ذکر شده، دیگر هنرمندانی که بعد از همسورث، شنون و پینا به بازیگران فیلم 12Strong و نیروهای ویژه ایالات متحده پیوستند عبارتند از: تراوانته رودز بازیگر فیلم Moonlight (مهتاب) و سریال Westworld (وست ورلد یا دنیای غرب)، جف استالتس بازیگر فیلم Unforgettable (نابخشودنی) و فیلم The Break-Up (جدایی)، تاد لاکینبیل بازیگر سریال Ballers (فوتبالیست‌ها) و سریال Nikita (نیکیتا)، آستین استول بازیگر فیلم Bridge of Spies (پل جاسوس‌ها)، بن اوتوول بازیگر فیلم The Water Diviner (آب‌شناس) و فیلم Hacksaw Ridge (ستیغ هک‌سا)، آستین هربرت بازیگر فیلم Jack Reacher: Never Go Back (جک ریچر: هرگز بازنگرد)، کنث ریموند میلر، کنی شرد و جک کسی بازیگر فیلم Deadpool 2 (ددپول 2). همچنین ما در این فیلم شاهد حضور السا پاتاکی، بازیگر سری فیلم The Fate of the Furious (سریع و خشن) در نقش همسر کاپیتان میچ نلسون و راب ریگل و ویلیام فیکنر در نقش افسران ارتش ایالات متحده خواهیم بود.

از طرف دیگر بازیگران دیگری هم که نقش سربازان ارتش اتحاد شمال افغانستان را ایفا می‌کنند عبارتند از: لیث ناکلی، فهیم فاضلی، یوسف عزمی و سعید تغماوی هم در نقش رهبر ارتش طالبان. با اینکه ارتش آمریکایی و سربازان ارتش افغانستانی از هم دل خوشی ندارند باشند و تا حدودی از متحد شدن با هم خوششان نمی‌آید، اما برای مبارزه و شکست دادن دشمنی که هر دوی آنها با وجودش مشکل دارند، باید با یکدیگر متحد شوند و خود را با شرایط کنونی وفق دهند

خلاصه‌ای رسمی هم از طرف سازندگان فیلم 12 نیرومند: داستان واقعی محرمانه از سواره‌نظام، منتشر شده که به شرح زیر است:

فیلم 12 نیرومند داستان روزهای ترسناک بعد از جریانات رخ داده در روز ۱۱ سپتامبر را حکایت می‌کند؛ داستان زمانی که یک تیم نیروی ویژه ایالات متحده به رهبری و هدایت کاپیتان خود به نام کاپیتان میچ نلسون (با بازی کریس همسورث) به‌عنوان اولین نیروهای آمریکایی انتخاب و به افغانستان فرستاده می‌شوند تا یک ماموریت فوق‌العاده مهم و خطرناک را با موفقیت به اتمام رسانند. حال آنها در آنجا و در کوه‌های ناهمواری که در آن قرار دارند، باید ژنرال ارتش اتحاد شمال افغانستان دوستم (با بازی نوید نگهبان) را راضی و متقاعد کنند که با نیروهای خود به ارتش آمریکایی‌ها بپیوندند تا بتوانند با کمک هم دشمن مشترک خود که «ارتش طالبان و متحدان القاعده‌ای آنها» هستند را شکست دهند. با وجود پیوند خوردن یا هم‌گروه شدن ناخوشایندشان، این متحدان جدید با اتفاق غیر منتظره‌ای روبه‌رو شددند: روبه‌رو شدن با دشمنانی زیاد و بی‌رحم که حتی اسیر نمی‌گیرند و هر کسی که باشد می‌کشند.

فیلم 12Strong: The Declassified True Story Of The Horse Soldiers برای اکران در تاریخ ۱۹ ژانویه ۲۰۱۸ (۲۹ دی ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.

برای دانلود تریلر از طریق وب‌سایت آپارات اقدام کنید

منبع : زومجی

label جمعه, 28 مهر 1396 21:32

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram