Scroll down

بازیگران فیلم The Kid Who Would Be King مشخص شدند

بازیگران فیلم The Kid Who Would Be King مشخص شدند

بازیگران فیلم The Kid Who Would Be King مشخص شدند

بازیگران فیلم جدید کارگردان Attack the Block مشخص شدند و در بین آن‌ها نام پاتریک استوارت نیز به چشم می‌خورد.

جو کرنیش، کارگردان فیلم Attack the Block، قرار است کارگردانی فیلم The Kid Who Would Be King را بر عهده داشته باشد. جو کرنیش با کارگردانی فیلم Attack the Block، نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت. این فیلم فانتزی و علمی-تخیلی با استقبال بسیار خوبی از طرف منتقدین همراه بود و بلافاصله به یکی از فیلم‌های مورد علاقه منتقدین تبدیل شد. بعد از موفقیت فیلم Attack the Block این طور به نظر می‌رسید که همکاری جو کرنیش و جان بویگای جوان ادامه یابد و شاهد ساخت فیلم‌های بیش‌تری با بازی جان بویگا و کارگردانی جو کرنیش بر روی پرده سینما باشیم، ولی با ملحق شدن جان بویگا به مجموعه جنگ ستارگان و همچنین نقش‌آفرینی در فیلم Pacific Rim Uprising (حاشیه اقیانوس آرام: طغیان)، فعالیت‌های جو کرنیش نیز مدتی مسکوت ماند و خبری از این کارگردان نبود.

بعد از شش سال دوری از سینما و فیلمسازی، جو کرنیش سال آینده فیلم درام و ماجراجویانه The Kid Who Would Be King را بر روی پرده خواهد برد. مراحل ساخت این فیلم به‌خوبی پیش‌ می‌رود و طبق اعلام اولیه سپتامبر سال آینده شاهد اکران آن خواهیم بود. داستان این فیلم در مورد پسری به نام الکس است که شمشیر افسانه‌ای اکسکالیبور را پیدا می‌کند؛ بستر داستانی این فیلم مدرن و در زمان حاضر خواهد بود. بازیگران معروف و شناخته‌شده‌ای نیز در فیلم جدید جو کرنیش حضور خواهند داشت.  

Stewart

طبق گزارش سایت Empire، پاتریک استوارت، بازیگر قدیمی، محبوب و پرآوازه انگلیسی نیز به لیست بازیگران فیلم The Kid Who Would Be King اضافه شده است. آخرین فیلمی که از پاتریک استوارت بر روی پرده سینما اکران شد، فیلم ابرقهرمانی، نئو وسترن، درام و بسیار تحسین‌شده Logan (لوگان) جیمز منگلد بود. پاتریک استوارت ایفاگر نقش مرلین در فیلم جو کرنیش خواهد بود. وی با بازی در این نقش مرلین، همچون یار قدیمی خود، ایان مک‌کلن، بازیگر نقش گاندولف در مجموعه ارباب حلقه‌ها و هابیت، تجربه بازی در نقش جادوگر را نیز به لیست بلندبالای آثاری کاری خود اضافه می‌کند. پیش از این حضور ربکا فرگوسن برای بازی در نقش جادوگری قدرتمند به نام مورگانا در فیلم The Kid Who Would Be King تأیید شده بود. مورگانا سعی در تصاحب اکسکالیبور دارد و هدف وی از این کار نابودی جهان است. ربکا فرگوسن در فیلم‌های Hercules (هرکول)، Mission: Impossible – Rogue Nation (مأموریت غیرممکن: ملت سرکش)، The Girl on the Train (دختری در قطار) و فیلم علمی-تخیلی و هیجان‌انگیز Life (زندگی) دنیل اسپینوزا نقش‌آفرینی کرده است.داستان این فیلم در مورد پسری به نام الکس است که شمشیر افسانه‌ای اکسکالیبور را پیدا می‌کند

در کنار بازیگران بزرگسال فیلم جو کرنیش، باید به حضور لوییس سرکیس نیز اشاره داشته باشیم، وی قرار است نقش الکس نوجوان را ایفا کند. لوییس سرکیس در دنباله فیلم Alice in Wonderland (آلیس در سرزمین عجایب) تیم برتون حضور داشت و در سریال Taboo (تابو) شبکه FX نیز به نقش‌آفرینی پرداخت. جالب است بدانید لوییس سرکیس فرزند اندی سرکیس معروف است. از دیگران بازیگران نوجوان فیلم می‌توان به دین شامو (در نقش بدرز)، تام تیلور (در نقش لنس) و ریانا دوریس (در نقش کای) اشاره کرد. انگس امری نیز ایفاگر نقش دوران جوانی جادوگر مرلین خواهد بود. هنوز اطلاعات چندانی از داستان فیلم در دسترس نیست و این طور به نظر می‌رسد که این بازیگران نوجوان در فیلم The Kid Who Would Be King به قهرمانان افسانه آرتور شاه تبدیل خواهند شد.   

همچون دو داستان رابین هود و پیتر پن، آرتور شاه نیز یکی از افسانه‌های قدیمی و رایج در میان مردم است و فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی زیادی از روی این افسانه ساخته شده است. آخرین فیلمی که از روی افسانه آرتور شاه ساخته شد، فیلم King Arthur: Legend of the Sword (آرتور شاه: افسانه شمشیر) گای ریچی بود. برداشت نسبتاً متفاوت گای ریچی چندان به مذاق منتقدان خوش نیامد و در گیشه نیز مورد استقبال تماشاچیان قرار نگرفت و با بودجه ساخت ۱۷۵ میلیون دلاری، فروش ناامیدکننده ۱۴۸ میلیون دلاری را تجربه کرد.

فیلم Kid Who Would Be King برای اکران در تاریخ ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۸ (۶ مهر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.

منبع : زومجی

label جمعه, 07 مهر 1396 13:29

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram