Scroll down

ساخت فصل سوم سریال Last Chance U تایید شد

ساخت فصل سوم سریال Last Chance U تایید شد

ساخت فصل سوم سریال Last Chance U تایید شد

شبکه استریم نت فلیکس از تمدید مستند سریالی Last Chance U برای فصل سوم خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس اعلام کرد که مستند سریالی Last Chance U برای فصل سوم تمدید شده است. این شبکه همچنین تایید کرد که فصل سوم این سریال که برنده جوایز متعددی شده است، قرار نیست به شهر اسکوبا در ایالت میسیسیپی بازگردد و داستان تیم EMCC Lions را روایت نخواهد کرد. فصل سوم سریال Last Chance U قرار است دنیای سریال را گسترش بدهد و اتفاقات این فصل در شهر ایندیپندنس در ایالت کانزاس جریان خواهد داشت. فصل سوم این سریال قرار است داستان تیم فوتبال آمریکایی کالج کامیونیتی شهر ایندیپندنس در ایالت کانزاس را روایت کند.

فصل سوم سریال Last Chance U داستان قهرمانی تیم The Independence Pirates را پس از ۱۰ سال روایت می‌کند که جیسون براون در اولین سال مربیگری خود به این موفقیت دست یافته بود. این مجموعه داستان ورزشکاران نخبه را روایت می‌کند که تجربیات خود، زندگی شخصی، اشتباهات گذشته و اهداف آینده خود را به اشتراک می‌گذارند و امیدوار هستند که رویاهای آن‌ها در سطح بعدی مسابقات فوتبال آمریکایی تحقق پیدا کند. گرگ وایتلی، کارگردان سریال Last Chance U در رابطه با فصل سوم این سریال گفت:

ما اکنون این فرصت را داریم تا به کانزاس برویم و داستان جدیدی را روایت کنیم. ما دوباره دوست داريم افرادی را مشاهده کنیم که در دو فصل گذشته شاهد رشد آن‌ها بودیم و آن‌ها را دوست داشتیم. ما همیشه قدردان تیم EMCC Lions هستیم که این فرصت را در شهر اسکوبا در ایالت میسیسیپی به ما دادند و با اعتماد به ما داستان‌های باورنکردنی خود را به اشتراک گذاشتند.

مستند سریالی Last Chance U در واقع از یک مقاله در مجله GQ الهام گرفته شده است و گرگ وایتلی، جو لابرچیو، دان آستراف، وکاس اسمیت، جیمز استرن، بن کاتنر، آدام دل دئو و لیزا نیشیمورا نیز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این سریال حضور دارند.

منبع : زومجی

label شنبه, 04 شهریور 1396 18:28

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram