Scroll down

تریلر و پوستر جدید فیلم Death Wish منتشر شد

تریلر و پوستر جدید فیلم Death Wish منتشر شد

تریلر و پوستر جدید فیلم Death Wish منتشر شد

کمپانی MGM Pictures پوستر و تریلر جدیدی از فیلم آرزوی مرگ (Death Wish) با بازی بروس ویلیس منتشر کرد.

ایلای راث (کارگردان فیلم Knock Knock) قصد دارد فیلم هیجان‌انگیز، کلاسیک و انتقا‌م‌جویانه Death Wish که ابتدا در سال ۱۹۷۴ ساخته شده، بازسازی کند و در همین راستا کمپانی MGM پوستر و تریلر جدید این فیلم را منتشر کرد. بازیگران ستاره فیلم آرزوی مرگ عبارتند از: بروس ویلیس، وینسنت دینوفریو، الیزابت شو، کامیلا مارونی، دین نوریس و کیمبرلی الیس.

در این فیلم، زمانی که دکتر پائول کرسی (با بازی بروس ویلیس) که یک جراح است می‌فهمد که همسرش (با بازی الیزابت شو) و دختر دانشجو‌یش (با بازی کامیلا مارونی) در حمله‌ی خشونت آمیزی که به خانه‌ی آنها شده بود آسیب دیدند و همسرش هم در نهایت کشته شده است، به اوج عصبانیت و خشونتش می‌رسد و خود عاقبتی برای تمام خشونت‌ها و جنایت‌کاران شیکاگو می‌شود. زمانی که پلیس نمی‌تواند هیچ کاری برای برقراری عدالت انجام دهد، خود پائول دست به کار شده و با جستجو و آتش زدن و... قصد دارد انتقام مهاجمان خانواده‌اش را از این جانیان بگیرد و خودش به تنهایی عدالت را اجرا کند. زمانی که این کشتار‌ها بالا گرفته و توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد، تمام شهر به این فکر افتادند که مردن این خلافکاران و جنایتکاران به دست فرشته مرگ یا عزرائیل است یا توسط یک ماشین کشتار جمعی انجام می‌شود. می‌توان گفت که خشم و تقدیر در برخورد شدیدی با هم ترکیب می‌شوند و فیلم Death Wish پدید می‌آید.

پائول کرسی در این داستان تبدیل به دو شخصیت مجزا می‌شود: مردی که جان مردم را نجات می‌دهد و مردی که جان آنها را می‌گیرد؛ پدر و همسری که تمام سعی خود را برای مراقبت از خانواده‌اش می‌کند و سایه‌ای که با جنایت‌ها و جرایم شیکاگو به شدت مبارزه می‌کند؛ جراحی که گلوله‌ها را از بدن مظنونین خارج می‌کند و شورشگری به نام «The Grim Reaper» دست تمام کاراگاهان را از پشت بسته و خود به تنهایی به دنبال اجرای عدالت در شهر شیکاگو است.

جو کارناهن وظیفه نویسندگی این فیلم را برعهده داشته و داستان آن براساس فیلم نسخه ۱۹۷۴ با همین نام به نویسندگی وندل میز و رمان اصلی آن به نویسندگی برایان گارفیلد نوشته و ساخته خواهد شد.

در این میان یادآوردی می‌کنیم که فیلم آرزوی مرگ (Death Wish) برای اکران در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۷ (۱ آذر ۱۳۹۶) برنامه ریزی شده است.

Death Wish

برای دانلود از طریق وب‌سایت آپارات اقدام کنید

منبع : زومجی

label شنبه, 14 مرداد 1396 13:29

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram