Scroll down

احتمال حضور بازیگر The Crown در دنباله فیلم The Girl with the Dragon Tattoo

احتمال حضور بازیگر The Crown در دنباله فیلم The Girl with the Dragon Tattoo

احتمال حضور بازیگر The Crown در دنباله فیلم The Girl with the Dragon Tattoo

طبق شایعات منتشر شده، کلر فوی قرار است ایفاگر نقش لیسبت سالاندر در فیلم The Girl in the Spider's Web باشد.

اواخر ماه اسفند سال گذشته بود که کمپانی سونی پیکچرز ساخت دنباله فیلم دختری با خالکوبی اژدها (The Girl with the Dragon Tattoo) را رسما تایید و اعلام کرد که این فیلم، دختری در تار عنکبوت (The Girl in the Spider's Web) نام خواهد داشت. کارگردانی فیلم بر عهده فده آلوارز خواهد بود و به‌زودی کار تولید و فیلمبرداری این فیلم آغاز می‌شود. فیلم The Girl in the Spider's Web قرار است در پاییز سال ۲۰۱۸ به روی پرده‌های سینما برود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گفته می‌شود که کلر فوی، بازیگر نقش ملکه الیزابت دوم در سریال The Crown (تاج)، به احتمال زیاد نقش لیسبت سالاندر، نقش اصلی این فیلم، را در دنباله فیلم The Girl with the Dragon Tattoo بازی خواهد کرد.

طبق خبری که وب‌سایت TheWrap منتشر کرده، فوی در صدر فهرست کوتاه بازیگران زن برای بازی در نقش لیسبت سالاندر در فیلم The Girl in the Spider's Web است. فوی در سال گذشته برای بازی در سریال The Crown برنده جایزه گلدن گلوب شده بود و در فصل دوم این سریال تحسین‌شده شبکه نت فلیکس هم بازخواهد گشت. The Girl in the Spider's Web چهارمین رمان مجموعه «هزاره» است که البته استیگ نتوانست کار نوشتن آن را به پایان برساند. سرانجام دیوید لاگرکرانتس، دیگر نویسنده سوئدی، کار نوشتن این رمان را به اتمام رساند و رمان در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. استیگ در سال ۲۰۰۴ به علت حمله قلبی درگذشت.

The Girl With a Dragon Tattoo

این برای اولین بار است که فیلمی براساس رمان The Girl in the Spider's Web ساخته می‌شود و این فیلم دومین اقتباس انگلیسی این مجموعه خواهد بود. در فیلم The Girl with the Dragon Tattoo محصول سال ۲۰۱۱، رونی مارا ایفاگر نقش سالاندر بود. کارگردانی این فیلم بر عهده دیوید فینچر بوده است. با این حال، فیلم عملکرد چندان موفقی در گیشه نداشت و اقتباس سینمایی و انگلیسی دو کتاب بعدی ساخته و منتشر نشد. آلوارز بیشتر برای کارگردانی دو فیلم مرده شریر (Evil Dead) و نفس نکش (Don't Breathe) شناخته شده است.

فیلم The Girl in the Spider's Web در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده خواهد رفت.

منبع : زومجی

label چهار شنبه, 27 اردیبهشت 1396 23:57

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram