Scroll down

والتون گوگینس به جمع بازیگران فیلم Maze Runner: The Death Cure پیوست

والتون گوگینس به جمع بازیگران فیلم Maze Runner: The Death Cure پیوست

والتون گوگینس به جمع بازیگران فیلم Maze Runner: The Death Cure پیوست

کمپانی فاکس قرن بیستم از اضافه شدن والتون گوگینس به جمع بازیگران فیلم Maze Runner: The Death Cure خبر داد.

سال گذشته، کمپانی فاکس قرن بیستم اعلام کرد که تولید و فیلمبرداری فیلم دونده مارپیچ: درمان مرگ (Maze Runner: The Death Cure) را پس از تصادف دیلن اوبراین با یک ماشین در حین فیلمبرداری که موجب صدمات قابل توجهی برای این ستاره ۲۴ ساله شده، متوقف کرده است. پس از این حادثه‌، تاریخ اکران این فیلم حدود یک سال عقب افتاد. با این حال، فیلمبرداری و تولید فیلم Maze Runner: The Death Cure بزودی در کشور آفریقای جنوبی آغاز خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی فاکس قرن بیستم از اضافه شدن یک بازیگر بزرگ دیگر به جمع بازیگران این فیلم مورد انتظار خبر داده است.

طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، والتون گوگینس به جمع بازیگران فیلم Maze Runner: The Death Cure اضافه شده و قرار است نقش شخصیتی به نام لاورنس را بازی کند. شخصیت لاورنس، یک شخصیت غیر عادی، غیر قابل پیش بینی و بسیار خطرناک توصیف شده است که بخشی از وجود او انقلابی و بخشی دیگر آنارشیستی است. او همچنین حامی مردم ضعیف و ناتوانی است که نمی‌توانند حق خود را بگیرند. به نظر می‌رسد او شخصیت خاکستری دارد و مشخص نیست که به نفع کدام جبهه مبارزه خواهد کرد.

 Maze Runner: The Death Cure

گوگینس با کوئنتین تارانتینو در دو فیلم اخیرش به نام‌های جنگوی از بند رسته (Django Unchained) و هشت نفرت‌انگیز (The Hateful Eight)، همکاری کرده است. او همچنین در سریال جدید شبکه HBO به نام Vice Principals نیز حضور دارد. علاوه بر این، گوگینس در سریال‌های دیگری چون موجه (Justified)، پسران آنارشی (Sons of Anarchy) و The Shield حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. گوگینس همچنین در فیلم Tomb Raider (توم ریدر) نیز حضور دارد و قرار است نقش شرور و منفی اصلی این فیلم را بازی کند.

علاوه بر اوبراین و گوگینس، کایا اسکودلاریو، توماس برودی سنگستر، کی هونگ لی، جیانکارلو اسپوزیتو، آیدان گیلن، بری پیپر، رزا سلزار و پاتریشا کلارکسون دیگری بازیگرانی هستند که در فیلم Maze Runner: The Death Cure حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. کارگردانی این فیلم نیز مانند دو قسمت اول بر عهده وس بال خواهد بود. کار نوشتن فیلمنامه بر عهده تی.اس. ناولین است که این فیلم براساس رمانی با همین نام اثر جیمز دشنر، ساخته می‌شود.

اکران فیلم Maze Runner: The Death Cure اخیرا بار دیگر عقب افتاده و این فیلم اکنون قرار است در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۱۸ (۲۰ بهمن ۱۳۹۶) اکران شود.

منبع : زومجی

label یکشنبه, 24 اردیبهشت 1396 13:32

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram