Scroll down

کوجیما: علاقه زیادی به ساخت فیلم دارم، اما شاید هرگز فرصتش پیش نیاید

کوجیما: علاقه زیادی به ساخت فیلم دارم، اما شاید هرگز فرصتش پیش نیاید

کوجیما: علاقه زیادی به ساخت فیلم دارم، اما شاید هرگز فرصتش پیش نیاید

هیدئو کوجیما در مصاحبه‌ای جدید، از احتمال ساخت فیلمی پس از پایان پروژه Death Stranding سخن گفت.

اگر هیدئو کوجیما را در شبکه‌های اجتماعی نظیر توییتر دنبال کنید، احتمالا از علاقه وافر او به فیلم و سینما باخبر هستید. همین علاقه نیز موجب دوستی او با کارگردانان معروفی چون گیلرمو دل‌تورو، نیکولاس ویندینگ رفن و کایل کوپر شده است. اما به نظرتان ممکن است که کوجیما، به عنوان یکی از مهم‌ترین افراد در صنعت بازی، سراغ ساخت فیلم برود؟

طی گفتگویی که در جشنواره تریبکا گیمز (Tribeca Games) صورت گرفت، کوجیما در پاسخ به این سوال گفت که وقوع چنین اتفاقی فعلا محتمل نیست و شاید هرگز امکان‌پذیر نباشد. وی گفت:

من عاشق فیلم‌ها هستم و قطعا روزی از ساخت فیلم هم استقبال خواهم کرد؛ اما در حال حاضر امکانش نیست. حداقل تا پایان پروژه Death Stranding امکان انجام چنین کاری وجود ندارد.

او در ادامه گفت که یکی از نگرانی‌هایش برای ساخت فیلم، علاقه بیش از حد او به این مدیوم است.

من به قدری عاشق فیلم هستم که اگر ساخت یک فیلم را شروع کنم، شاید هرگز نتوانم آن را به سرانجام برسانم. مردم به من می‌گویند که برای ساخت فیلم‌ خیلی سخت‌گیر هستم و از آنجایی که همیشه ایراداتی می‌بینم و می‌خواهم آن‌ها را درست کنم، بنابراین ممکن است ساخت یک فیلم را هرگز به پایان نرسانم.

در ادامه وقتی از او پرسیدند که آیا دوست دارد اقتباسی از بازی‌هایش را به پرده سینما ببرد یا اینکه یک موضوع و داستان کاملا جدید را برگزیند، او با مورد دوم موافق بود. کوجیما اشاره کرد که فیلم او ممکن است یک فیلم پرهزینه بلاک‌باستری باشد یا اینکه یک فیلم مستقل کم‌هزینه بسازد که از اول تا آخر، دو بازیگر و یک لوکیشن دارد. او در پایان گفت که ایده‌های بسیاری برای فیلم‌سازی در ذهنش دارد؛ اما هیچ اطلاعاتی درباره ایده‌های خود بروز نداد.

جدا از مبحث فیلم، کوجیما درباره بازی Death Stranding و برخی از دلایل عریان بودن کاراکتر نورمن ریداس در تریلر بازی هم صحبت کرد.

در پایان باید گفت که در حال حاضر، فیلمی بر اساس سری بازی‌های Metal Gear به کارگردانی جردن واگت رابرتز در حال ساخت است؛ کارگردانی که به‌شدت ساخته کوجیما را ستوده است.

منبع : زومجی

label دوشنبه, 11 اردیبهشت 1396 15:29

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram