Scroll down

گزارش باکس آفیس: کینگ کونگ چین را تصاحب کرد و آغاز ضعیف فیلم علمی تخیلی Life

گزارش باکس آفیس: کینگ کونگ چین را تصاحب کرد و آغاز ضعیف فیلم علمی تخیلی Life

در گزارش باکس آفیس این هفته درباره‌ی عملکرد فیلم Power Rangers و غوغای Beauty and the Beast حرف می‌زنیم.

مهم‌ترین تازه‌اکران این هفته «پاور رنجرز» (Power Rangers)، یکی از مجموعه‌های جدید ریبوت شده از روی آی‌پی‌های مشهور سال‌های دور است که خب، یکی از روی بورس‌ترین کارهای این روزهای هالیوود است. با این تفاوت که به نظر می‌رسد استودیوی لاینزگیت با این ریبوت، مجموعه جدیدی به دست آورده است. البته که هنوز برای صدور رای نهایی و نتیجه‌گیری زود است و البته که این حرف را فقط براساس فروش افتتاحیه‌ی «پاور رنجرز» می‌زنیم و کماکان عملکرد این فیلم در هفته‌های آینده و کشورهای خارجی هم ملاک خواهد بود، اما هم‌اکنون این اکشنِ ۱۱۰ میلیون دلاری که نسخه‌ی تاریک‌تر، واقع‌گرایانه‌تر و گسترده‌تری از سریال کودکانه‌ی دهه‌ی نودی به همین نام را ارائه می‌دهد، برای شروع ۴۰ و نیم میلیون دلار فروخته است و ظاهرا به نظر می‌رسد خیلی خوب توانسته به مذاق کسانی که با سریال اصلی خاطره دارند یا به دنبال نبرد روبات‌ها و هیولاهای عظیم‌جثه به سبک ترنسفورمرها هستند خوش آمده است و این خبر خوبی برای استودیوی لاینزگیت محسوب می‌شود که یک مجموعه پرسروصدا به جمع پروژه‌هایش اضافه کرده است.مقالات مرتبطاکران Beauty and the Beast با ارقام بزرگ و رکوردشکنی آغاز شد

این حرف به این معنی نیست که لاینزگیتی‌ها در وضعیت بدی به سر می‌برند و موفقیت «پاور رنجرز» نجاتشان داده است. به جز دو فیلم‌ پیتر برگ با بازی مارک والبرگ که براساس فاجعه‌های دنیای واقعی هستند، اکثر فیلم‌های لایو اکشن لاینزگیت در چند وقت اخیر خیلی موفق ظاهر شده‌اند. یادمان نرود که ِDeepwater Horizon (که بودجه‌ی ۱۱۰ میلیون دلاری بالایش کار دستش داد) و Patriot's Day (که متاسفانه هیچ‌وقت به محافل بحث و گفتگوی سینمایی راه پیدا نکرد) هر دو فیلم‌های خیلی خوب و تحسین‌شده‌ای بودند. این در حالی است که در طول سال گذشته لاینزگیت فیلم‌هایی مثل Now You See Me 2 (مبلغ ۳۴۰ میلیون دلار فروش جهانی)، Nerve (مبلغ ۸۳ میلیون جهانی)، Hell or High Water (مبلغ ۲۷ میلیون همراه با نامزدی‌های اسکار)، Mechanic: Resurrection (مبلغ ۱۲۵ میلیون دلار فروش جهانی با بودجه‌ی ۴۰ میلیون)، Boo! A Madea Halloween (مبلغ ۷۴ میلیون جهانی)، Hacksaw Ridge (مبلغ ۱۷۵ میلیون جهانی همراه با نامزدی‌های اسکار)، La La Land (مبلغ ۴۲۷ میلیون جهانی و نامزدی‌های اسکار) و John Wick 2 (مبلغ ۱۵۸ میلیون جهانی) را نیز داشته است.

alt="resident evil the final chapter">resident evil the final chapter

پس، بله با وجود اینکه لاینزگیت به یک مجموعه برای نگه داشتنِ سرمایه‌داران و حضور مداوم در پوشش‌های رسانه‌ای نیاز داشته، اما کارنامه‌‌ی چند وقت اخیر آنها خالی از موفقیت‌های تجاری و هنری هم نبوده است. خلاصه افتتاحیه‌ی «پاور رنجرز» در رده‌ی نهم بهترین افتتاحیه‌های آنها قرار می‌گیرد. در رده‌ی اول «هانگر گیمز: آتش گرفتن» (Hunger Games: Catching Fire) با افتتاحیه‌ی ۱۵۸ میلیون دلار قرار دارد. قابل‌توجه است که کمپین تبلیغاتی فیلم هم برخلاف شرایط معمول، وضعیت خیلی بهتری داشت و به جای کلیشه‌های انفجاری و اکشن‌های دیوانه‌وار، روی کاراکترها و انسان‌هایی که قرار بود آن لباس‌های عجیب را بپوشند و با زوردهایشان مبارزه کنند تمرکز داشت. اولین تیزر تریلر فیلم تقریبا به‌طور کامل به بچه‌ها و مشکلات شخصی آنها اختصاص داده شده بود و تازه در تریلر دوم که دو ماه قبل از اکران فیلم منتشر شد، پاور رنجرها را در حال انجام کارهای پاور رنجری دیدیم! تحلیلگران فکر می‌کنند اگر «پاور رنجرز» شبیه به «حاشیه‌ی اقیانوس آرام» بفروشد (۳۷ میلیون افتتاحیه/مجموع ۱۰۱ میلیون دلار)، پس شانس رسیدن به مجموع درآمد خانگی ۱۱۱ میلیون دلار را دارد. اما اگر فیلم عملکردی شبیه به «لاک‌پشت‌های نینجا» (۶۵ میلیون افتتاحیه/مجموع ۱۹۱ میلیون) داشته باشد، فروش ۱۱۹ میلیونی «پاور رنجرز» پیش‌بینی می‌شود. این در حالی است که «پاور رنجرز» هفته‌ی بعد به مصاف با «شبح درون پوسته» (Ghost in the Shell)، فیلم جدید اسکارلت جوهانسون و «بچه رییس» (The Boss Baby)، انیمیشن جدید دریم‌وورکس می‌رود.

 دومین تازه‌اکران مهم هفته «زندگی» (Life) است که در هفته‌ی شلوغی عرضه شد و فرصت عرض اندام پیدا نکرد. محصول کمپانی‌های اسکای‌دنس و سونی کلمبیا که با ۵۸ میلیون دلار بودجه ساخته شده، ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار به عنوان افتتاحیه به دست آورد. در نتیجه سونی برای موفقیت باید چشم به آمار کشورهای خارجی بدوزد و امیدوار باشد که آنها وضعیت بهتری داشته باشند. «زندگی» طبق نظر منتقدان فیلم علمی‌-تخیلی ترسناک تر و تمیزی از آب درآمده است، با وجود کسانی مثل جیک جیلنهال، ربکا فرگسون و رایان رینولدز گروه بازیگران قوی‌ای دارد، تریلرهای جذابی داشت و حتی سونی تریلری هم برای مسابقه‌ی سوپر بول ترتیب داده بود، اما در نهایت کاری از دست فیلم برنیامد. البته تقصیر آن هم نیست. گرچه فیلم‌های علمی‌-تخیلی در چند وقت اخیر آمار خوبی در گیشه داشته‌اند، اما این روزها کلا فیلم‌های اورجینال کار سختی در جذب مشتری دارند و «زندگی» هم یکی از آنهاست.

alt="resident evil the final chapter">resident evil the final chapter

این در حالی است که افتتاحیه‌ی «زندگی» نشان داد که رایان رینولدز بیرون از مجموعه «ددپول» ستاره‌‌ای که مخاطبان را به سینما بکشاند نیست. در رابطه با جیک جیلنهال هم افتتاحیه‌ی «زندگی» به‌طرز عجیبی پایین‌تر از Southpaw (مبلغ ۱۶ میلیون دلار)، Source Code (مبلغ ۱۴ میلیون دلار)، End of Watch (مبلغ ۱۳ میلیون دلار) و The Prisoners (مبلغ ۲۰ میلیون دلار)‌ قرار می‌گیرد. این موضوع ثابت می‌کند بزرگ‌ترین مشکل «زندگی» ربطی به خودش نداشته، بلکه در واقع عملکرد ضعیف فیلم به خاطر عرضه شدن در ماه شلوغی است که لبریز از مجموعه‌ها و فیلم‌های پرزرق‌و‌برق‌تر بود. در حال حاضر بهترین اتفاقی که برای این فیلم می‌تواند بیافتد عبور از مجموع فروش ۴۰ میلیون دلار است که البته بعید به نظر می‌رسد و در واقع فیلم باید شانس بیاورد که از مرز ۳۵ میلیون دلار عبور کند. هرچند فعلا باید منتظر اعلام فروش‌های خارجی باشیم.

سومین تازه‌اکران بزرگ هفته «چیپس» (CHiPs) است که در واقع ریبوت سینمایی سریالی به همین نام محصول سال ۱۹۷۷ است. محصول کمپانی برادران وارنر نقدهای بسیار افتضاحی دریافت کرد و بدون هیچ‌گونه سروصدای مطبوعاتی راهی سینماها شد. این کمدی/درام که با ۲۵ میلیون دلار ساخته شده ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار فروخت. دکس شپرد به عنوان نویسنده، کارگردان و ستاره‌ی فیلم، اسمی نیست که توانایی جذب مشتری داشته باشد، خود «چیپس» آی‌پی بی‌ارزشی محسوب می‌شود و فیلم هم مزخرف به نظر می‌رسید. بنابراین چنین شکستی تعجب‌برانگیز نیست. نکته‌ی تعجب‌برانگیز ماجرا این است که چرا دستور ساخت چنین ریبوت‌هایی داده می‌شود! هرچند قابل‌ذکر است که برادران وارنر امسال با فیلم‌های پرخرج‌شان مثل «لگو بتمن» (The Lego Batman) و «کونگ: جزیره‌ی جمجمه» (Kong: Skull Island) به مراتب بهتر از فیلم‌های کوچکشان ظاهر شده‌اند. نکته‌ی جالب ماجرا این است که آنها در سال گذشته شرایط بدی با پرخرج‌هایشان داشتند و با استفاده از فیلم‌های کوچکشان نجات پیدا کردند و حالا قضیه برعکس شده است.

در زمینه‌ی فیلم‌های قدیمی جدول بگذارید با «دیو و دلبر» (Beauty and the Beast) شروع کنیم که بعد از غوغای عجیب و غریبش در هفته‌ی گذشته، با کسب ۸۸ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار، هفته‌ی دوم فوق‌العاده‌ای را تجربه کرد و مجموع فروش ۱۰ روزه‌اش را به ۳۱۷ میلیون دلار رساند. این رقم پشت سر «اونجرز» (۱۰۳ میلیون دلار)، «دنیای ژوراسیک» (۱۰۶ میلیون دلار) و «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» (۱۴۹ میلیون دلار) در رد‌ه‌ی چهارم بهترین هفته‌های دوم تاریخ قرار می‌گیرد. این در حالی است که درآمد ۱۰ روزه‌ی «دیو و دلبر» پشت سر «اونجرز» (۳۷۳ میلیون دلار)، «دنیای ژوراسیک» (۴۰۳ میلیون دلار) و «نیرو برمی‌خیزد» (۵۴۰ میلیون دلار) در جایگاه چهارم جای می‌گیرد. با اینکه درآمد ۸۸ میلیون دلاری هفته‌ی دوم «دیو و دلبر» کمتر از درآمد ۹۰ میلیون دلاری هفته‌ی سوم «نیرو برمی‌خیزد» است، اما مطمئنا دیزنی خودش را زیاد ناراحت نخواهد کرد! خلاصه خواستم بگویم موزیکال عاشقانه‌ی اما واتسون و دن استیونز عملکردی شبیه به پردرآمدرترین فیلم‌های تاریخ که توسط جیمز کامرون کارگردانی نشده‌اند دارد.

اگر این فیلم با همین فرمان پیش برود، درآمد خانگی ۴۰۰ میلیونی‌اش تضمین شده است و درآمد ۵۰۰ میلیونی‌اش هم دور از دسترس نخواهد بود. تمام اینها در حالی است که «دیو و دلبر» با وجود ۳۱۷ میلیون دلار فروش بین‌المللی، در خارج از امریکا هم دارد دل می‌برد! جدیدترین بازسازی لایو اکشن دیزنی تا حالا ۶۹۰ میلیون دلار در دنیا فروخته که آن را بدل به پرفروش‌ترین فیلم گیشه‌ی خانگی و جهانی در سال ۲۰۱۷ می‌کند و فیلم با چنان شتابی در حال پیش رفتن است که باید از همین حالا یک میلیاردی شدنش را هم کم و بیش تضمین شده بدانیم. در حال حاضر به نظر می‌رسد به جز «نگهبانان کهکشان: جلد دوم» (Guardians of Galaxy Vol. 2) و «جنگ ستارگان: آخرین جدای» (Star Wars: The Last Jedi) فیلم دیگری وجود ندارد که توانایی شکستن رکورد «دیو و دلبر» را داشته باشد. بعد از «دکتر استرنج» (Doctor Strange)، «موآنا» (Moana) و «روگ وان» (Rogue One)، این چهارمین فیلم متوالی دیزنی است که ار مرز ۶۰۰ میلیون درآمد جهانی عبور کرده‌ است.

 Kong: Skull Island

«کونگ: جزیره‌ی جمجمه» (Kong: Skull Island) افتتاحیه‌ی هیولاوارانه‌ای را در بازار چین تجربه کرد. دومین قسمت از دنیای سینمایی هیولایی لجندری که با ۱۸۵ میلیون دلار بودجه تهیه شده، کارش را با کسب ۷۱ میلیون دلار در چین آغاز کرد و بعد از افتتاحیه‌ی ۹۴ میلیون دلاری «رزیدنت ایول: فصل آخر» (Resident Evil: The Final Chapter)، در جایگاه دوم بهترین افتتاحیه‌های این کشور در سال ۲۰۱۷ قرار گرفت. تحلیلگران فکر می‌کنند «جزیره‌ی جمجمه» عملکرد بهتری نسبت به «سه ایکس: بازگشت زندر کیج» و «رزیدنت ایول» در چین خواهد داشت (هر دو فیلم دور و اطراف ۱۶۰ میلیون دلار از این کشور به جیب زدند). این در حالی بود که این فیلم ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار دیگر هم در امریکا فروخت و مجموع درآمد خانگی‌اش را به ۱۳۳ و نیم میلیون دلار رساند. «جزیره‌ی جمجمه» روی هم رفته ۳۹۱ میلیون دلار فروخته است که موفقیت قابل‌قبولی برای کینگ کونگ محسوب می‌شود.

بگذارید از «لوگان» (Logan)، محصول کمپانی فاکس قرن بیستم بگویم که این هفته موفق شد ۱۰ میلیون دلار دیگر فروخته و از مرز ۲۰۰ میلیون دلار درآمد خانگی عبور کرد. این رقم «لوگان» را به چهاردهمین فیلمی با درجه‌‌ی سنی R تبدیل می‌کند که به ۲۰۰ میلیون دلار درآمد خانگی دست پیدا کرده است. ساخته‌ی جیمز منگلود که با ۱۲۷ میلیون دلار بودجه تهیه شده تاکنون ۵۴۵ میلیون دلار در دنیا فروخته است. این در حالی بود که «برو بیرون» (Get Out)، محصول کمپانی‌های بلام‌هواس و یونیورسال نیز با ۳۵ درصد افت فروش، پایین‌ترین افت فروش در میان ۱۰ فیلم برتر جدول این هفته را تجربه کرد و با کسب ۸ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار دیگر، مجموع درآمدش را بعد از یک ماه که از اکرانش می‌گذرد به ۱۴۷ میلیون دلار رساند. این رقم «برو بیرون» را بعد از «هانیبال» (۱۶۵ میلیون دلار در سال ۲۰۰۱) و «جن‌گیر» (۲۳۲ میلیون دلار) در جایگاه سوم پرفروش‌ترین فیلم‌های ترسناک درجه R قرار می‌دهد. ساخته‌ی ترسناکِ جوردن پیل که با ۴ و نیم میلیون دلار بودجه تهیه شده تاکنون ۱۵۴ میلیون دلار در دنیا فروخته است.

فیلم «قطار بازی ۲» (T2: Trainspotting) این هفته تعداد سینماهایش را به ۵۹‌ سالن افزایش داد و ۳۸۰ هزار دلار کسب کرد. محصول ۱۸ میلیون دلاری سونی، تاکنون ۶۵۷ هزار دلار فروخته است. «خریدار شخصی» (Personal Shopper)، فیلم جدید کریستن استوارت نیز در هفته‌ی سوم اکرانش تعداد سینماهایش را به ۱۰۷ سالن افزایش داد و ۲۲۵ هزار دلار کسب کرد و به مجموع درآمد جدید ۵۵۳ هزار دلار دست پیدا کرد. «لا لا لند» (La La Land)، محصول برنده‌ی اسکارِ لاینزگیت بالاخره از مرز ۱۵۰ میلیون دلار درآمد خانگی عبور کرد. این فیلم اگر بتواند یک میلیون دلار دیگر بفروشد، با پشت سر گذاشتن «واگرا» (Divergent)، به پرفروش‌ترین محصول کمپانی لاینزگیت خارج از مجموعه‌های «هانگر گیمز» و «گرگ و میش» تبدیل می‌شود.

جدول ۱۰ فیلم برتر هفته

 

ردیففیلمفروش این هفته
۱Beauty and the Beast۸۸ میلیون دلار
۲Power Rangers۴۰/۵ میلیون دلار
۳Kong: Skull Island۱۴/۴ میلیون دلار
۴Life۱۲/۶ میلیون دلار
۵Logan۱۰/۱ میلیون دلار
۶Get Out۸/۶ میلیون دلار
۷CHiPs۷/۶ میلیون دلار
۸The Shack۳/۷ میلیون دلار
۹The LEGO Batman Movie۱/۹ میلیون دلار
۱۰The Belko Experiment۱/۸ میلیون دلار

  نگاهی به برخی فیلم‌های تازه‌اکرا‌ن‌شده‌ی این هفته:

پاور رنجرز

Power Rangers

مجموعه «پاور رنجرز» شاید این روزها به‌ گوش بسیاری تازه به نظر برسد، اما ماجرا به سریال تلویزیونی لایو اکشنِ کودکانه‌ای در سال ۱۹۹۳ برمی‌گردد که خیلی زود به یکی از پرطرفدارترین و پربیننده‌ترین برنامه‌های آن دوران تبدیل شد و در فرهنگ عامه نفوذ کرد. خودِ سریال سه فصل ادامه پیدا کرد و دوتا فیلم سینمایی هم در سال‌های ۹۵ و ۹۷ براساس آن ساخته شدند. حالا استودیوی لاینزگیت و سابان اینترتینمنت (که توسط خالق این مجموعه تاسیس شده) تصمیم گرفتند همان کاری را انجام بدهند که تقریبا همه‌ی استودیوهای هالیوودی بزرگ این سال‌ها انجام می‌دهند: ریبوت مجموعههای مشهور قدیمی. طبق معمول اکثر منتقدان باور دارند که با ریبوت بی‌هدف و شلخته‌ای سروکار داریم که معلوم نیست برای چه کسی ساخته شده است. زمانی «پاور رنجرز» مجموعه‌ی منحصربه‌فردی بود. چون فیلم ابرقهرمانی خاصی وجود نداشت و این سریال اتفاق غیرمنتظره‌ای برای بچه‌ها بود. اما هم‌اکنون آثار ابرقهرمانی مثل مور و ملخ دارند از سینما و تلویزیون بالا می‌روند و «پاور رنجرز» نباید هم مثل گذشته منحصربه‌فرد باشد. اما لاینزگیت کاری به این حرف‌ها ندارد. آنها برنامه‌ی پنج دنباله‌ی دیگر را هم کشیده‌اند! داستان «پاور رنجرز» اما درباره‌ی پنج‌تا نوجوان عادی است که وقتی شهرشان و البته دنیا مورد تهدید نیرویی فرازمینی قرار می‌گیرد، متوجه می‌شوند که آنها توسط سرنوشت به عنوان قهرمانان برگزیده‌ی دنیا انتخاب شده‌اند و باید با همکاری با یکدیگر گروه پاور رنجرز را تشکیل داده و در مقابل دشمن قرار بگیرند.

منتقد اینترتینمنت ویکلی که کم و بیش از فیلم راضی است می‌آورد: «اکثر فیلم‌های شبیه به "پاور رنجرز" همیشه بخش شخصیت‌پردازی را خراب می‌کنند و بخش اکشن‌های دیوانه‌وارشان را درست از آب درمی‌آورند. این یکی اما برعکس است. فیلم راستش وقت قابل‌توجه‌ای روی معرفی کاراکترها، برخورد آنها با یکدیگر، پیدا کردن سنگ‌های قدرت رنگی که بهشان قدرت‌های فرابشری می‌دهد و رویارویی‌شان با زوردان (برایان کرنستون دیجیتالی)، بیگانه‌ی ۶۵ میلیون ساله‌ای که ماموریت نجات هستی را به آنها می‌سپارد می‌گذارد». منتقد ورایتی که فیلم را دوست ندارد می‌آورد: «نکته این است که ۲۵ سال پیش "پاور رنجرز" به عنوان برنامه‌ی ابرقهرمانی کودکان عرضه شد و آن زمان بدون شک مخاطبان زیادی برای چنین چیزی وجود داشت، اما هم‌اکنون در دوران اوج فرهنگ آثار ابرقهرمانی به سر می‌بریم که بچه‌ها وقتی می‌توانند چیزهای مثل "انت‌من" و نسخه‌ی زیر ۱۳ سال "جوخه‌ی انتحار" را ببینند، دیگر به نسخه‌ی مسخره و امن و نوجوانانه‌اش نیاز ندارد». نویسنده‌ی ایندی‌وایر می‌آورد: «"پاور رنجرز" ریبوت پرخرجی است که از سریالی که براساس آن است خجالت می‌کشد.. فیلم در لحظات گذرایی که جنون کارتونی‌ای را که سریال را به چنان پدیده‌ای تبدیل کرده بود در آغوش می‌کشد فوق‌العاده است، اما فیلم با کمرویی طوری از تمام پتانسیل‌هایش برای دیوانه‌بازی عقب‌نشینی می‌کند که انگار کار بدی دارد می‌کند». امتیاز متاکریتیک این فیلم ۴۴ است.

 زندگی

Life

این فیلم ترسناک/علمی‌-تخیلی با بازی جیک ‌جیلنهال، ربکا فرگوسن و رایان رینولدز درباره‌ی شش نفر از خدمه‌ی ایستگاه بین‌المللی فضایی است که در حال آماده شدن برای یکی از بزرگ‌ترین کشف‌های تاریخ بشریت هستند: اولین مدرک از زندگی فرازمینی بر روی سیاره‌ی مریخ. به محض اینکه آنها شروع به بررسی و تحقیق بر روی نمونه‌های به دست آورده می‌کنند، متوجه می‌شوند این موجود فرازمینی خیلی باهوش‌تر و قوی‌تر از چیزی است که به نظر می‌رسید و در واقع انگار همیشه منتظر چنین روزی بوده است تا خدمه‌ی فضاپیمایی را به سبک فیلم مورد علاقه‌اش «بیگانه» به قتل برساند! منتقدان «زندگی» را به عنوان ترکیبی از «جاذبه»‌ی آلفونسو کوآرون و فیلم ترسناک مشهور ریدلی اسکات توصیف کرده‌اند که به روش بسیار واقع‌گرایانه‌ای به موضوع مورد حمله قرار گرفتن توسط موجودات شرور فرازمینی می‌پردازد.

منتقد سایت پلی‌لیست که از فیلم راضی است می‌نویسد: «فیلم‌های امروز زیادی طولانی و خیلی شلوغ هستند؛ "زندگی" اما فیلم جمع و جور و وحشتناکی است. فیلم به جز اینکه "نباید در سرزمین‌های ناشناخته فضولی کنیم" حرف بیشتری برای گفتن ندارد، اما با وجود چنین بازیگران متعهدی، چنین صحنه‌های اکشن هیجان‌انگیزی و چنین کارگردانی بااعتمادبه‌نفسی اهمیتی ندارد». جیمز براردینلی از ریل‌ویوز که سه ستاره به فیلم داده می‌آورد: «برخلاف شباهت‌های زیادش به "بیگانه"، با فیلمی طرفیم که به‌طرز عجیبی تازه احساس می‌شود. شاید به خاطر اینکه برای از دست ندادنِ مخاطبانی که دوست ندارند بترسند و به چالش کشیده شوند، جلوی خودش را نمی‌گیرد. اگر پایه‌ی چیزی شوم و آزاردهنده هستید، بهتر از "زندگی" چیز دیگری پیدا نمی‌کنید». امتیاز متاکریتیک این فیلم ۵۶ است.

منبع : زومجی

label سه شنبه, 08 فروردین 1396 11:01

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram