Scroll down

دانی ین در اقتباس سینمایی Sleeping Dogs حضور خواهد داشت

دانی ین در اقتباس سینمایی Sleeping Dogs حضور خواهد داشت

دانی ین در اقتباس سینمایی Sleeping Dogs حضور خواهد داشت

دانی ین، هنر‌مند و رزمی‌کار مشهور، در اقتباس سینمایی Sleeping Dogs به ایفای نقش خواهد پرداخت.

خبر مرتبطبازی Sleeping Dogs 2 قرار بود با ایده‌های بلند پروازانه‌ای ساخته شود

در سال ۲۰۱۲ دو استودیو یونایتد فرانت گیمز و اسکوئر انیکس لندن، بازی Sleeping Dogs را که از جنبه‌های مبارزه، صدا‌گذاری، سیستم تجربه و تصویر‌سازی منطبق بر واقعیت محیط‌ها مورد تحسین منتقدین قرار گرفته است، بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 3 و رایانه‌های شخصی منتشر کردند. حال بر‌طبق جدید‌ترین اخبار سینما، دانی ین، استاد هنر‌های رزمی و هنر‌مند با‌سابقه، در اقتباس سینمایی این بازی در قالب یک پلیس مخفی به بازیگری خواهد پرداخت.

دانی ین که در تعدادی از هنر‌های رزمی دارای درجه و عنوان (کمر‌بند سیاه جودو، کمر‌بند بنفش جوجیتسو برزیلی و مدال طلای ووشو) بوده و از سن ۲۰ سالگی فعالیت در عرصه بازیگری را آغاز کرده است، برای دنبال‌کنندگان هالیوود به‌واسطه ایفای نقش‌های ژیانگ در فیلم Triple X: Return of Xander Cage و شیروت در فیلم Rogue One: A Star Wars Story شناخته شده است.

دانی ین

با استناد به گزارش منتشر شده توسط وب‌سایت دد‌لاین، فیلم سینمایی Sleeping Dogs توسط کمپانی‌های اورجینال فیلم (Original Film) و دی‌جی‌۲ اینتر‌تینمنت (DJ2 Entertainment) تولید شده و تهیه‌کنندگی آن را نیل اچ موریتز (تهیه‌کننده سری فیلم‌های The Fast and the Furious)، دیمیتری جانسون و دن جونز بر عهده خواهند داشت. این فیلم روایت‌گر «تلاش‌های یک افسر مخفی پلیس در راستای نابودی یکی از قدرت‌مند‌ترین و خطر‌ناک‌ترین تشکیلات تبه‌کار دنیا به نام Triads است».

در حال حاضر مشخص نیست که اقتباسی سینمایی تا چه حد رخداد‌های بازی Sleeping Dogs را دنبال می‌کند و اینکه آیا پلیس مخفی مذکور همان پرو‌تا‌گونیست بازی یعنی وی شن است یا خیر.

منبع : زومجی

label شنبه, 14 اسفند 1395 09:30

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram