Scroll down

تاریخ انتشار برنامه تلویزیونی Bill Nye Saves the World اعلام شد

تاریخ انتشار برنامه تلویزیونی Bill Nye Saves the World اعلام شد

تاریخ انتشار برنامه تلویزیونی Bill Nye Saves the World اعلام شد

شبکه نت فلیکس تاریخ پخش برنامه تلویزیونی Bill Nye Saves the World را رسما اعلام کرد.

بیل نای رسما تاریخ انتشار برنامه تلویزیونی جدید خود به نام «بیل نای جهان را نجات می‌دهد» (Bill Nye Saves the World) را تایید و اعلام کرد. این برنامه تاک شو قرار است در تاریخ ۲۱ آوریل ۲۰۱۷ (۱ اردیبهشت ۱۳۹۶) از شبکه استریم نت‌فلیکس منتشر شود. بیل نای این خبر را در جریان یک کنفرانس خبری در شهر نیویورک اعلام کرد. همچنین این برنامه قرار است یک روز پیش از روز زمین منتشر شود. 

در برنامه تلویزیونی جدید Bill Nye Saves the World شاهد اشخاص مشهوری مانند دونالد فایسون و راشل بلوم خواهیم بود که برای حل موضوعاتی مانند گرم شدن کره زمین و طب و درمان جایگزین به بحث و صحبت می‌پردازند. بیل نای رویکرد این برنامه را اطلاع رسانی واقعیت‌ها به مخاطبان می‌داند. همچنین شاهد بخش‌های متنوع دیگری نیز در این برنامه تاک شو خواهیم بود.

بیل نای پس از حدود ۱۹ سال با برنامه Bill Nye Saves the World به تلویزیون باز خواهد گشت. او پیش از این، ۵ فصل از برنامه تلویزیونی «بیل نای مرد دانشمند» (Bill Nye the Science Guy) را تولید و از شبکه پی‌بی‌اس آمریکا منتشر کرده است. بیل نای در مجموع ۱۰۰ قسمت نیم ساعته از این برنامه تولید و در طی سال‌های ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۸ به روی آنتن برده است. این برنامه ۲۳ بار نامزد جایزه امی شده و در مجموع ۱۹ جایزه امی نیز دریافت کرده است.

منبع : زومجی

label جمعه, 22 بهمن 1395 10:01

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram