Scroll down

فیلم Bad Boys For Life با تاخیر اکران خواهد شد

فیلم Bad Boys For Life با تاخیر اکران خواهد شد

فیلم Bad Boys For Life با تاخیر اکران خواهد شد

سونی اعلام کرد که اکران فیلم Bad Boys For Life تا نوامبر ۲۰۱۸ عقب افتاده و همچنین فیلم Bad Boys 4 نیز از جدول اکران این کمپانی حذف شده است.

طبق توییتی که گروه Exhibitor Relations منتشر کرده‌اند، اکران دو فیلم آینده مجموعه پسران بد (Bad Boys) با تاخیر مواجه شده است. طبق گفته کمپانی سونی پیکچرز، فیلم پسران بد برای زندگی (Bad Boys For Life) که قرار بود در اوایل سال ۲۰۱۸ اکران شود، تا اواخر سال ۲۰۱۸ تاخیر خورده است. علاوه بر این، فیلم پسران بد ۴ (Bad Boys 4) نیز از جدول اکران فیلم‌های آینده این کمپانی حذف شده است. فیلم Bad Boys For Life در حال حاضر قرار است در تاریخ ۹ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۷ آبان ۱۳۹۷) اکران شود. این فیلم پیش از این قرار بود در تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۱۸ (۲۲ دی ۱۳۹۶) اکران شود.

فیلم Bad Boys 4 در ابتدا قرار بود در تاریخ ۳ جولای ۲۰۱۹ (۱۲ تیر ۱۳۹۸) اکران شود، اما اواخر ماه آذر دنباله فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) جانشین این فیلم شد و سونی اکران فیلم Bad Boys 4 را حدود سه هفته جلو انداخت، طبق برنامه جدید، این فیلم قرار بود در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۹ (۳ خرداد ۱۳۹۸) اکران شود. این در حالی است که طبق خبری که ماه پیش منتشر شد، ویل اسمیت در حال مذاکره با کمپانی والت دیزنی برای بازی در فیلم لایو اکشن دامبو (Dumbo) به کارگردانی تیم برتون، است. طبق گفته وب‌سایت ورایتی، زمان تولید و فیلمبرداری دو فیلم Dumbo و Bad Boys For Life همزمان است.

ورایتی اضافه کرد در صورتی که اسمیت در فیلم Dumbo حضور داشته باشد، اثر بسیار زیادی بر روی روند تولید و ساخت فیلم Bad Boys For Life خواهد گذاشت. در خرداد سال ۱۳۹۴، ساخت فیلم Bad Boys For Life و Bad Boys 4 توسط سونی پیکچرز تایید شد. قرار بود اولین دنباله جدید این مجموعه در فوریه سال ۲۰۱۷ منتشر شد، اما در تابستان امسال، اکران این فیلم تا اوایل سال ۲۰۱۸ عقب افتاد. کارگردانی فیلم Bad Boys For Life بر عهده جو کارناهان، کارگردان و نویسنده فیلم‌هایی چون خاکستری (The Grey) و تیم آ (The A-Team)، خواهد بود. اسمیت پیش از این تایید کرده بود که او به همراه مارتین لاورنس در دو دنباله آینده مجموعه Bad Boys باز خواهند گشت.

منبع : زومجی

label سه شنبه, 19 بهمن 1395 23:59

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram