Scroll down

معرفی فیلم های جشنواره فجر: کمدی انسانی

معرفی فیلم های جشنواره فجر: کمدی انسانی

معرفی فیلم های جشنواره فجر: کمدی انسانی

در این مطلب به معرفی فیلم کمدی انسانی، اثر راه یافته به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر خواهیم پرداخت.

در ادامه معرفی فیلم‌های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر سراغ فیلم کمدی انسانی ساخته محمد هادی کریمی می‌رویم. فیلم کمدی انسانی در واقع یک فیلم تراژدیک تاریخی است و داستان آن از افت و خیزهای زیادی برخوردار است. جدای از آن وقتی به سابقه پیشین محمد هادی کریمی و جوایز مختلف وی نگاه می‌کنیم، می‌توان امید داشت که فیلم کمدی انسانی بتواند جوایزی را از آن خود کند. البته همیشه جشنواره فجر نشان داده است که می‌تواند مخاطبین خود را شگفت زده کند.

فیلم کمدی انسانی یک کمدی تراژدی است که از دهه ۳۰ تا دهه ۶۰ روایت می‌شود و داستان  این فیلم، روایت‌گر شخصی است که مجبور می‌شود خود را شبیه به مردمان دور و اطرافش کند. از جمله بازیگران این فیلم نیز می‌توان به هومن سیدی و حضور نیکی کریمی اشاره کرد. در ادامه می‌توانید تیزر فیلم کمدی انسانی را تماشا کنید.

دانلود تیزر

خلاصه داستان: فیلم کمدی انسانی زندگی تراژدیک فردی است که می‌بایست خود را علی‌رغم میل باطنی خود، شبیه به مردمان اطرافش کند.

کارگردان و نویسنده: محمد هادی کریمی

بازیگران: علیرضا شجاع‌نوری، هومن سیدی، آرمان درویش، لیلا زارع، فرخ نعمتی، هستی مهدوی‌فرد، مهوش افشار پناه، عباس احمدی مطلق، سعیده عرفان، زینب قادری، حمیدرضا سام‌خانیان، فتاح نظریان، بابک جعفریه، عطا مردادی و بهاره کیان‌افشار و با حضور نیکی کریمی

سایر عوامل: مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری/ صدابردار: بابک اردلان/ صداگذار: علیرضا علویان/ طراح گریم: شهرام خلج/ موسیقی: بهزاد عبدی/ طراح صحنه و لباس: علی نصیری‌نیا/ مدیر تولید و مجری طرح: محمدباقر طسوجی/ جانشین تولید، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: حمید غفاریان/ عکس: حبیب مجیدی

کمدی انسانی

کمدی انسانی

کمدی انسانی

منبع : زومجی

label چهار شنبه, 13 بهمن 1395 12:02

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram