Scroll down

حل مشکلات پارامونت با تام کروز بر سر حقوق و دستمزد وی در فیلم Mission Impossible 6

حل مشکلات پارامونت با تام کروز بر سر حقوق و دستمزد وی در فیلم Mission Impossible 6

حل مشکلات پارامونت با تام کروز بر سر حقوق و دستمزد وی در فیلم Mission Impossible 6

سرانجام مشکلات کمپانی پارامونت با تام کروز بر سر دستمزد وی برای بازی در فیلم Mission Impossible 6 حل شد.

اخبار مرتبطتوقف روند تولید فیلم Mission Impossible 6 به علت دستمزد تام کروز

اوایل این ماه، تولید و فیلمبرداری فیلم ماموریت غیرممکن ۶ (Mission Impossible 6) به علت اختلافات بر سر دستمزد تام کروز، ستاره این مجموعه، با کمپانی پارامونت پیکچرز، متوقف شد. حال با حل شدن و به پایان رسیدن این مشکلات مراحل پیش تولید این فیلم از سر گرفته شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده است، کروز در آستانه بستن یک قرارداد جدید با این استودیو است. کار نوشتن فیلمنامه و کارگردانی فیلم Mission Impossible 6 بر عهده کریستوفر مک‌کوری است، وی سابقه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم ماموریت: غیرممکن - ملت سرکش (Mission: Impossible – Rogue Nation) و همچنین فیلم جک ریچر (Jack Reacher) را در کارنامه دارد. فیلمبرداری این فیلم در ابتدا قرار بود از ماه ژانویه ۲۰۱۷ آغاز شود. طبق گفته منابع نزدیک به هالیوود ریپورتر، در حال حاضر شروع فیلمبرداری فیلم Mission Impossible 6 برای بهار ۲۰۱۷ برنامه‌ریزی شده است.

خبرهای اولیه نشان می‌دهد که دو کمپانی بد روبات و اسکای‌دنس، دو تهیه کننده اصلی فیلم، در نظر داشتند که حقوق بازیگران و بودجه فیلم را کاهش دهند که شامل کاهش دستمزد کروز نیز می‌شد که موجب ایجاد اختلاف بین کروز و کمپانی پارامونت شد. در همین حال، سناریو دومی نیز وجود داشت که ادعا می‌کرد استودیو سازنده در نظر داشت همان مقدار دستمزدی را که کروز برای فیلم Mission: Impossible – Rogue Nation دریافت می‌کرد در این فیلم نیز به وی پرداخت کند، اما گفته می‌شود او دستمزد بیشتری نسبت به بازسازی فیلم مومیایی (The Mummy) محصول کمپانی یونیورسال، که اخیرا در آن بازی کرده درخواست کرده است.

علاوه بر کروز، حضور ربکا فرگوسن، برای بازی در نقش ایسا فاست، مامور ام.آی.۶ و جرمی رنر، برای بازی در نقش ویلیام برندت، در فیلم Mission: Impossible 6 تایید شده است. تاکنون تاریخی برای اکران فیلم Mission: Impossible 6 در نظر گرفته و اعلام نشده است.

منبع : زومجی

label دوشنبه, 29 شهریور 1395 23:59

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram