Scroll down

مت دیمون و رد پیشنهاد هنگفت بازی در آواتار

مت دیمون و رد پیشنهاد هنگفت بازی در آواتار

مت دیمون و رد پیشنهاد هنگفت بازی در آواتار

مت دیمون در جشنواره کن از رد پیشنهاد بازی در فیلم آواتار و دریافت ده درصد از سود این فیلم صحبت کرده است.

مت دیمون، بازیگر شناخته شده هالیوود اخیرا در جشنواره فیلم کن مستر کلاسی برگزار کرده است. وی در جریان این مستر کلاس از این گفته که در سال ۲۰۰۹ پیشنهاد بازی در فیلم Avatar (آواتار) و دریافت ده درصد از سود آن را رد کرده است. دیمون چنین گفت: «من پیشنهاد بازی در فیلم کوچکی به نام آواتار رو دریافت کردم، جیمز کمرون [همچنین] ده درصد از [سود] فیلم رو به من پیشنهاد داد. اسم من در تاریخ جاوادنه خواهد شد... [چون] هیچ بازیگری وجود نخواهد داشت که دستمزدی بیشتر ازاین‌رو رد کنه.»

مت دیمون در جشنواره کن به هواداران امضا می‌دهد

مت دیمون پیشنهاد بازی در آواتار را به این دلیل رد کرد که در آن زمان مشغول بازی در مجموعه فیلم‌های Jason Bourne (جیسون بورن) بود و نمی‌خواست به‌شکلی غیرمنتظره از این مجموعه اکشن و پرطرفدار خارج شود. دیمون در خلال صحبت‌های خود ماجرای تعریف کردن این داستان برای جان کرازینسکی را نیز شرح داد. جان کرازینسکی، بازیگر سریال The Office درحالی‌که از این ماجرا شگفت‌زده شده بود، به دیمون گفته: «اگر پیشنهاد بازی در آواتار رو قبول می‌کردی، زندگی حال حاضرت هیچ فرقی نمی‌کرد، به جز اینکه ما الان داشتیم تو فضا باهمدیگه حرف می‌زدیم.»

فیلم آواتار محصول ۲۰۰۹ به فروشی ۲.۸ میلیارد دلاری دست پیدا کرد و در حال حاضر پرفرش‌ترین فیلم تاریخ است. پس از اینکه مت دیمون ایفای نقش در آواتار را رد کرد، این نقش به سم ورثینگتون رسید، او البته پیشنهاد دریافت ده درصد از سود فیلم را نداشت؛ سم ورثینگتون در فیلم‌های آینده آواتار نیز حضور خواهد داشت. اولین دنباله آواتار در سال ۲۰۲۲ اکران خواهد شد. مت دیمون نیز سابقه بازی را در فیلم‌های The Martian (مریخی) و Interstellar (میان‌ستاره‌ای) را دارد.

منبع : زومجی

label 13:25 1400/04/21 45

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram