Scroll down

تمدید قرارداد خالق بریکینگ بد با Sony TV به مدت چهارسال

تمدید قرارداد خالق بریکینگ بد با Sony TV به مدت چهارسال

تمدید قرارداد خالق بریکینگ بد با Sony TV به مدت چهارسال

وینس گیلیگان، خالق سریال‌های Breaking Bad و Better Call Saul قرارداد خود با Sony TV را به مدت چهار سال دیگر تمدید کرده است.

وینس گیلیگان همکاری طولانی مدتی با استودیو Sony TV (سونی تی‌وی) داشته است و موفقیت‌های مختلفی را نیز برای این استودیو رقم زده است. گیلیگان که خالق سریال‌های پرطرفدار Breaking Bad و Better Call Saul‌ محسوب می‌شود، اخیرا قرارداد خود را به مدت چهار سال دیگر با سونی تی‌وی تمدید کرده است. بر این اساس گیلیگان به‌همراه پیتر گولد به فعالیت خود در قامت شورانر ادامه خواهد داد. 

گیلیگان درباره این قرارداد گفت اخیرا توسط مدیربرنامه‌های خود متوجه شده قراردادش با سونی تی‌وی در حال اتمام است و او نیز بلافاصله تصمیم به تمدید قرارداد گرفته است. گیلیگان می‌گوید سونی تی‌وی نسبت به او بسیار سخاوتمند است و او همه‌ی سران استودیو سونی تی‌وی را دوست دارد. او که سابقه‌ای حدودا پانزده ساله در همکاری با سونی تی‌وی دارد، از این استودیو به‌عنوان مکانی بسیار مناسب برای همکاری یاد می‌کند.

تصویری کج از شخصیت جیمی مک‌گیل در حال راه رفتن در سریال better call saul

وینس گیلیگان با خلق سریال‌ تحسین شده بریکینگ بد، سریال بهتره با ساول تماس بگیری (پیش درآمد بریکینگ بد) و فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie (ال کامینو، یک فیلمِ بریکیگ بد) یکی از بهترین تهیه‌کننده‌های سونی تی‌وی به شمار می‌رود. فصل آخر سریال Better Call Saul ساخته‌ی گیلیگان و گولد نیز در سال آینده پخش خواهد شد. گیلیگان همچنین مدتی پیش اعلام کرده است نگارش یک سریال اورجینال را برای استودیو سونی تی‌وی در دست دارد.

جف فراست و جیسون کلدفلتر، مدیران سونی‌ تی‌وی نیز در این‌باره صحبت کرده‌اند؛ آن‌ها رابطه خود با وینس گیلیگان را رابطه‌ای نادر و کمیاب در صنعت سریال‌سازی عنوان کرده و از گیلیگان به‌عنوان عضو جدانشدنی مجموعه سونی پیکچرز یاد کرده‌اند. آن‌ها می‌گویند گیلیگان در هر کاری که انجام می‌دهد یک «نابغه‌ی خلاقِ بی‌نظیر» است و «دوستی خیلی خوب» هم محسوب می‌شود. آن‌ها می‌گویند گیلیگان نقشی به‌سزا در موفقیت‌های سونی تی‌وی داشته است و ایشان بسیار خوشحالند که گیلیگان با آن‌ها به ساخت داستان‌های پیش‌گام و با اهمیت ادامه خواهد داد.

منبع : زومجی

label 13:20 1400/04/22 36

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram