Scroll down

خرید حقوق فیلم جدید لی لی کالینز و جیسون سیگل توسط نتفلیکس

خرید حقوق فیلم جدید لی لی کالینز و جیسون سیگل توسط نتفلیکس

خرید حقوق فیلم جدید لی لی کالینز و جیسون سیگل توسط نتفلیکس

فیلم Windfall با بازی جیسون سیگل، جسی پلمونس و لی‌لی کالینز از نتفلیکس پخش خواهد شد.

نتفلیکس حق پخش فیلم Windfall به کارگردانی چارلی مک‌داول را تصاحب کرده است. این فیلم نوآر-مدرن با بازی جیسون سیگل، جسی پلمونس و لی‌ لی کالینز جلوی دوربین رفته است. داستان فیلم توسط سیگل و مک‌داول توسعه یافته و نگارش فیلمنامه آن برعهده جاستین لدر و آندرو کوین والکر قرار گرفته است. به ادعای منابع، نتفلیکس برای خرید حقوق این فیلم مبلغی ۸ رقمی پرداخت کرده است.

از فیلم Windfall به‌عنوان یک تریلر هیچکاکی درباره زوجی جوان یاد شده که پس از رسیدن به خانه‌ی مخصوصِ تعطیلات خود می‌فهمند آن‌جا مورد سرقت قرار گرفته است. تهیه‌کننده‌های این فیلم سینمایی الکس اورلووسکی، دانکان مونتاگومری، چارلی مک‌داول، جیسون سیگل، جسی پلمونس، لی‌لی کالینز و جک سلبی هستند. تهیه‌کننده‌های اجرایی آن نیز دیوید دوکا استرادا، الیکا پورتونی و ریک کورت محسوب می‌شوند. 

جیسون سیگل اخیرا در سریال Dispatches from Elsewhere نقش آفرینی کرده و در فیلم سینمایی End of the Tour نیز جلوی دوربین رفته است. عمده شهرت وی را می‌توان مدیون بازی وی در سریال How I Meet Your Mother برشمرد. لی‌لی کالینز در سریال Emily in Paris محصول نتفلیکس نقش‌آفرینی کرده است. جسی پلمونز نیز یکی از بازیگران فیلم Jungle Cruise محصول دیزنی است و در فیلم بعدی مارتین اسکورسیزی با نام Killer of the Flower Moon با رابرت دنیرو و لئوناردو دی‌کاپریو همبازی خواهد بود. همان‌طور که احتمالا می‌دانید این بازیگر در سریال Breaking Bad و فیلم The Irishman نیز نقش‌آفرینی کرده است.

منبع : زومجی

label 20:08 1400/04/22 4

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram