Scroll down

ساخت انیمیشن جدید دیزنی توسط کارگردان Raya and the Last Dragon

ساخت انیمیشن جدید دیزنی توسط کارگردان Raya and the Last Dragon

ساخت انیمیشن جدید دیزنی توسط کارگردان Raya and the Last Dragon

طبق اخبار جدید منتشر شده، انیمیشن بدون نام دیزنی که قرار است در پاییز ۲۰۲۲ اکران شود، توسط سازندگان انیمیشن Raya and the Last Dragon در دست ساخت است.

انیمیشن Raya and the Last Dragon، جدیدترین انیمیشن تولید شده توسط استودیو انیمیشن‌سازی والت دیزنی است که توانسته تحسین منتقدان و بینندگان را جلب کند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از انیمیشن بعدی دیزنی در سال ۲۰۲۲ منتشر شده است. DiscussingFilm گزارش داد که دان هال، کارگردان انیمیشن Big Hero 6، دستیار کارگردان انیمیشن Moana و کارگردان انیمیشن Raya and the Last Dragon، وظیفه کارگردانی انیمیشن جدید استودیو‌ انیمیشن‌سازی والت دیزنی را بر عهده گرفته است.

دان هال در کنفرانس خبری انیمیشن Big Hero 6

همچنین کویی نگوین، نویسنده انیمیشن رایا و آخرین اژدها وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن جدید دیزنی را بر عهده خواهد داشت. انیمیشن جدید دیزنی که فعلا نام آن مشخص نیست، قرار است در تاریخ ۲۳ نوامبر ۲۰۲۲ (۲ آذر ۱۴۰۱) اکران شود. بااین‌حال، در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این انیمیشن در دسترس نیست. هال درواقع در سال ۲۰۱۹ وظیفه کارگردانی انیمیشن Raya and the Last Dragon به‌همراه کارلوس لوپز استرادا، کارگردان فیلم Blindspotting را بر عهده گرفت و کویی نگویین نیز به‌عنوان نویسنده جدید به پروژه اضافه شد.

پس خیلی عجیب نیست که هال پیش از اضافه شدن به انیمیشن رایا و آخرین اژدها و خارج کردن این انیمیشن از بن‌بست، در حال کار روی پروژه دیگری بوده باشد. همچنین دنیل ریچمن که یک اینسایدر است، می‌گوید انیمیشن ۲۰۲۲ دیزنی داستان ایتن، یک نوجوان دو رگه (نیمه‌سفید-نیمه‌سیاه) را دنبال می‌کند. اطلاعات خیلی بیشتری در دسترس نیست و ریچمن تنها اشاره کرد که استودیو به‌دنبال استخدام یک صداپیشه با صدایی بامزه، دوست‌داشتنی و با داشتن قابلیت نمایش احساسات است.

DiscussingFilm پیش از این نشان داده بود که اطلاعات خوبی از پروژه‌های آینده استودیو‌ انیمیشن‌سازی والت دیزنی دارد، اما تا اعلام رسمی این خبر تنها یک شایعه است. انیمیشن Encanto، انیمیشن بعدی دیزنی است که این انیمیشن قرار است در تاریخ ۲۴ نوامبر (۳ آذر) روی پرده‌های سینما برود. بایرون هاوارد و جرد بوش، کارگردانان انیمیشن Zootopia وظیفه کارگردانی انیمیشن افسون را بر عهده دارند. علاوه‌بر کارگردانی، هاوارد و بوش به‌همراه لین-منوئل میرندا و کرایس کاسترو اسمیت وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را نیز بر عهده داشته‌اند. 

منبع : زومجی

label 19:18 1400/04/15 9

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram