Scroll down

انتشار اولین پوستر انیمیشن جدید دیزنی ؛ تریلر جدید فردا

انتشار اولین پوستر انیمیشن جدید دیزنی ؛ تریلر جدید فردا

انتشار اولین پوستر انیمیشن جدید دیزنی ؛ تریلر جدید فردا

والت دیزنی سرانجام اولین پوستر رسمی انیمیشن Encanto را منتشر و تاریخ انتشار اولین تریلر این انیمیشن را اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوستر رسمی انیمیشن Encanto منتشر شده است. این انیمیشن درواقع انیمیشن جدید استودیو انیمیشن‌سازی والت دیزنی است که برای اکران در پاییز امسال برنامه‌ریزی شده و حالا دیزنی اولین پوستر انیمیشن افسون را منتشر کرده است که در آن شاهد یک خانه جادویی به‌همراه گروهی از حیوانات هستیم. همچنین در پوستر به جادویی بودن خانواده نیز اشاره شده که تصویر اعضای خانواده روی دیوار خانه قابل مشاهده است. در ادامه می‌توانید اولین پوستر انیمیشن Encanto را مشاهده کنید:

اولین پوستر انیمیشن Encanto

همچنین دیزنی اعلام کرد که تریلر جدید انیمیشن Encanto که درواقع اولین تریلر رسمی آن خواهد بود، فردا منتشر خواهد شد. بایرون هاوارد و جرد بوش، کارگردان‌های انیمیشن Zootopia وظیفه کارگردانی انیمیشن Encanto را بر عهده دارند. علاوه‌بر کارگردانی، هاوارد و بوش به‌همراه لین-منوئل میرندا و کرایس کاسترو اسمیت وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را نیز بر عهده داشته‌اند. همچنین میراندا روی نوشتن موسیقی متن و آهنگ‌های انیمیشن افسون نیز نقش داشته است. 

انیمیشن Encanto قرار است داستان یک خانواده خارق‌العاده به‌نام مادریگال را دنبال کند که در کوه‌های کلمبیا و در یک خانه‌ جادویی و در یک شهر پر جنب و جوش و در یک مکان شگفت‌انگیز و جذاب به‌نام انکانتو پنهان شده و زندگی می‌کنند. جادوی انکانتو به هر کودک در خانواده یک قدرت فوق‌العاده می‌بخشد، اما میرابل تنها عضو خانواده مادریگال است که دارای قدرتی نیست. اما زمانی‌که میرابل می‌فهمد انکانتو در خطر است، او به‌عنوان تنها عضو معمولی خانواده مادریگال، شاید آخرین امید این خانواده استثنایی نیز باشد.

انیمیشن Encanto قرار است در تاریخ ۲۴ نوامبر (۳ آذر) روی پرده‌های سینما برود. اگرچه هنوز حضور هیچ بازیگری در انیمیشن Encanto رسما تایید نشده، اما گزارش‌های تایید نشده از حضور استفانی بیاتریز، بازیگر سریال Brooklyn Nine-Nine برای صداپیشگی نقش اصلی انیمیشن انکانتو خبر می‌دهد. 

منبع : زومجی

label 19:26 1400/04/16 7

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram