Scroll down

تایید زمان حدودی پخش فصل اول سریال The Wheel of Time

تایید زمان حدودی پخش فصل اول سریال The Wheel of Time

تایید زمان حدودی پخش فصل اول سریال The Wheel of Time

شبکه آمازون پرایم ویدیو به‌صورت رسمی و با نمایش یک لوگو تایید کرد که پخش فصل اول سریال چرخ زمان از سال جاری میلادی آغاز می‌شود.

جیمز الیور ریگنی جونیور با نام هنری رابرت جوردن طی سال‌ها به نگارش ۱۱ جلد از مجموعه کتاب چرخ زمان و خلق جهان منحصر‌به‌فرد خود پرداخت. برندن سندرسون نیز پس از مرگ جوردن و با توجه دقیق به تمام اطلاعاتی که او راجع به پایان قصه از خود به جا گذاشته بود، جلدهای ۱۲ تا ۱۴ را نوشت و این‌گونه داستان The Wheel of Time کامل شد. آمازون هم از مدت‌ها قبل کار روی اقتباس از روی این مجموعه‌ی داستانی تشکیل‌شده از ۱۴ رمان را آغاز کرد. ما تا به امروز تصاویر بسیار اندکی از سریال The Wheel of Time دیده‌ایم.

ولی حالا می‌دانیم که قطعا کمتر از ۶ ماه دیگر مشغول تماشای فصل اول این سریال فانتزی و حماسی آمازون می‌شویم. آمازون پرایم ویدیو که به احتمال زیاد در سال ۲۰۲۲ با فصل اول سریال ارباب حلقه‌ها به استقبال افراد علاقه‌مند به فانتزی‌های حماسی می‌رود، در سال ۲۰۲۱ نیز این کار را با سریال چرخ زمان انجام می‌دهد. به همین دلیل پیش از پخش نخستین تریلر بلند رسمی، به رونمایی از لوگو نقره‌ای سریال پرداخت که یک مار فلزی را به تصویر می‌کشد.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات

فیلم‌برداری فصل اول سریال The Wheel of Time در بهار ۲۰۲۱ به پایان رسید. هرچند اگر ویروس کرونا/کووید 19 انقدر دنیا را آزار نداده بود، این اتفاق ماه‌ها قبل رخ می‌داد. رزاموند پایک و دنیل هنی از جمله بازیگرهای اصلی سریال چرخ زمان هستند. همچنین آمازون از تمدید این سریال فانتزی برای فصل دوم نیز خبر داده است. 

منبع : زومجی

label 18:48 1400/04/10 0

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram