Scroll down

پیوستن ونسا کربی به هیو جکمن در فیلم جدید کارگردان The Father

پیوستن ونسا کربی به هیو جکمن در فیلم جدید کارگردان The Father

پیوستن ونسا کربی به هیو جکمن در فیلم جدید کارگردان The Father

ونسا کربی، بازیگر سریال The Crown به جمع بازیگران فیلم The Son، اثر جدید فلوریان زلر با بازی هیو جکمن و لورا درن اضافه شده است.

فیلم The Father به کارگردانی فلوریان زلر و با بازی آنتونی هاپکینز، الیویا کلمن و مارک گیتیس در سال گذشته اکران شد و توانست با تحسین منتقدان مواجه شود. این فیلم تحسین شده همچنین توانست دو جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی برای کریستوفر همپتون و فلوریان زلر و جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد برای آنتونی هاپکینز را دریافت کند. حال زلر در حال ساخت فیلم دیگری براساس یکی دیگر از نمایش‌های خود به‌نام The Son است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به این فیلم مورد انتظار اضافه شده است.

ونسا کربی، بازیگر سریال The Crown برای بازی در یکی از نقش‌های اصلی به جمع بازیگران فیلم The Son اضافه شده است. پیش از این شاهد حضور هیو جکمن و لورا درن در این فیلم بودیم و کربی سومین بازیگر این فیلم است. کربی در اسکار ۲۰۲۱ موفق شد تا با بازی در فیلم Pieces of a Woman برای اولین‌بار نامزد دریافت جایزه اسکار شود. زلر برای کارگردانی فیلم The Son باز خواهد گشت و همچنین کریستوفر همپتون در همکاری دوباره با زلر وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. 

ونسا کربی بعد از زایمان سخت در فیلم تکه های یک زن

فیلم The Son داستان پیتر با بازی هیو جکمن را دنبال می‌کند که زندگی جدیدی با بث با بازی ونسا کربی آغاز کرده است. زمانی‌که آن‌ها با کیت با بازی لورا درن، همسر سابق پیتر با نیکلاس، پسر پیتر و کیت مواجه می‌شوند، زندگی پیتر به هرج‌و‌مرج کشیده می‌شود. پیتر تلاش می‌کند تا پدر بهتری برای نیکلاس باشد، اما وضعیت نیکلاس پس از طلاق پدر و مادرش بسیار وخیم شده است. زلر در بیانیه منتشر شده گفت: «به عقیده من ونسا کربی بازیگر بسیار عالی، مشتاق، مبتکر و قدرتمند است. من بسیار خوشحالم که او را برای ماجراجویی سینمایی بعدی خودم استخدام کردم.» 

کربی هم‌اکنون در پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید Mission: Impossible 7 و 8 حضور دارد و از فیلم‌های اخیر وی می‌توان به فیلم Italian Studies اشاره کرد. علاوه‌بر سریال The Crown، کربی طی این سال‌ها در آثار دیگری چون فیلم Jupiter Ascending، فیلم Everest، فیلم Genius، فیلم Me Before You، سریال The Frankenstein Chronicles، فیلم Mission: Impossible - Fallout و فیلم Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw نیز به ایفای نقش پرداخته است.

منبع : زومجی

label 20:04 1400/04/08 0

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram