Scroll down

زمان پخش خندوانه و دورهمی در تابستان ۱۴۰۰

زمان پخش خندوانه و دورهمی در تابستان ۱۴۰۰

زمان پخش خندوانه و دورهمی در تابستان ۱۴۰۰

شبکه نسیم زمان پخش دو برنامه خندوانه با اجرا رامبد جوان و دورهمی با اجرا مهران مدیری در تابستان امسال را اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون ایران، شبکه نسیم زمان و جزئیات پخش برنامه پخش تابستانی برنامه‌های خود را منتشر کرده است. دورهمی و خندوانه که دو برنامه محبوب و پر طرفدار نسیم هستند، مانند گذشته در تابستان باز خواهند گشت تا به عنوان دو برنامه پرمخاطب شکبه نسیم همچنان لحظات خوشی را برای مخاطبان فراهم کنند.

زمان پخش مسابقه دورهمی تابستان ۱۴۰۰

برنامه دورهمی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری از روز جمعه تا دوشنبه در ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

براساس اعلام روابط عمومی شبکه نسیم، پخش فصل اول مسابقه دورهمی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری در تابستان ادامه خواهد داشت. این برنامه با رویکرد آموزشی و برپایه آگاهی بخشی طراحی و ساخته شده و در طول آن سوالاتی فرهنگی، هنری، ادبیات و تاریخ و غیره پرسیده می‌شود تا بستری مناسب برای سرگرمی و نشاط آفرینی را ایجاد کند. مجموعه طنز دست‌انداز نیز در سال جدید باتوجه‌به رویکرد شبکه نسیم تولید شده است. این مجموعه آیتمی قرار است شوخی با برنامه‌های تلویزیونی را محور اصلی خود قرار دهد.

مهران مدیری|دورهمی

زمان پخش خندوانه تابستان ۱۴۰۰

 همچنین برنامه خندوانه با اجرا و کارگردانی رامبد جوان از روز سه‌شنبه تا پنج‌شنبه در ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم خواهند رفت. از آیتم‌های این برنامه می‌توان به بازگشت جناب خان و مسابقه ادا بازی اشاره کرد که شور و حال دوباره‌ای را به این برنامه بدهد.

شهاب عباسی کارگردانی این برنامه را بر عهده دارد و در این برنامه طنز شاهد بازی آرش میراحمدی، ابراهیم شفیعی، کوروش معصومی، مرتضی رستمی، سوسن‌ پرور و میثم رستگاری هستیم. سریال دست‌انداز هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه نسیم پخش خواهد شد. برنامه ورزشیا نیز با نگاه به جذابیت حوزه ورزشی ساخته شده است و در ایام رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ روی آنتن می‌رود. این برنامه با زبانی طنز به معرفی کشورهای حاضر در جام ملت‌های اروپا می‌پردازد و این رویداد ورزشی مهم و محبوب را مورد بررسی قرار می‌دهد.

برنامه ورزشیا هر شب ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود. برنامه کارستون با اجرای میثم درویشان‌پور به سراغ مشاغل و فضاهای کاری مختلف می‌رود. برنامه کارستون شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰:۱۵ پخش می‌شود. پخش برنامه نسیم آوا نیز قرار است ادامه داشته باشد. برنامه حالا برعکس دیگر مجموعه شبکه نسیم است که فرایند تولید برنامه تلویزیونی را با زبانی طنز به تصویر می‌کشد و در طول آن پشت صحنه برنامه خندوانه را بستر روایت خود قرار داده است.

برنامه حالا برعکس به کارگردانی محدود کریمی و با بازی حامد همایون برداشتی طنزگونه از برنامه خندوانه است که درکنار جمعی از بازیگران باسابقه تئاتر و تعدادی از اعضای خندوانه تدارک دیده شده است. حالا برعکس هر شب ساعت ۲۱ از شبکه نسیم پخش می‌شود. برنامه هوش برتر نیز مانند گذشته با حضور شرکت‌کنندگان برتر و با اجرای ٰآریا طاهری هر روز در سال ۱۹ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

پرسش‌های متداول

۱-تکرار خندوانه تابستان ۱۴۰۰ چه ساعتی است؟

تکرار فصل 7 خندوانه، ،چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعات ۳، ۶، ۱۱ و ۱۷ از شبکه نسیم قابل تماشاست.

۲- تکرار دورهمی تابستان ۱۴۰۰ چه ساعتی است؟

تکرار برنامه دورهمی مهران مدیری، روز‌های شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، ساعات ۳، ۶، ۱۱ و ۱۷ از شبکه نسیم قابل تماشاست.

منبع : زومجی

label 12:32 1400/04/06 7

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram