Scroll down

انتشار تصاویری از قسمت دوم سریال Loki

انتشار تصاویری از قسمت دوم سریال Loki

انتشار تصاویری از قسمت دوم سریال Loki

تصاویر جدیدی از قسمت دوم سریال Loki منتشر شده است که در آن لوکی آماده همکاری با سازمان TVA می‌شود.

قسمت اول سریال Loki روز چهارشنبه هفته گذشته پخش شد و حالا طرفداران دنیای سینمایی مارول بی‌صبرانه منتظر پخش قسمت دوم سریال لوکی در روز چهارشنبه این هفته از دیزنی پلاس هستند. همچنین شما می‌توانید نقد قسمت اول سریال Loki را در ما مطالعه کنید. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از قسمت دوم سریال لوکی منتشر شده است. در تصاویر قسمت جدید سریال Loki شاهد همکاری خدای شرارت با سازمان TVA هستیم و لباس فرم این سازمان را بر تن کرده است. در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

تام هیدلستون در حال خواندن فایل‌های سازمان TVA در قسمت دوم سریال Loki

تام هیدلستون در نقش لوکی درکنار وونمی موساکو در نقش B-15 در ماموریت سازمان TVA در قسمت دوم سریال Loki

در یک تصویر لوکی در حال خواندن فایل‌های TVA است و در تصویر دیگر او درکنار شخصیت B-15 دیده می‌شود. درواقع در دنیای سریال Loki قرار است شاهد چندین نسخه متفاوت از این شخصیت باشیم و حالا ایجنت موبیوس به‌دنبال همکاری با لوکی برای مقابله با دیگر ورژ‌ن‌های این شخصیت‌ است. علاوه‌براین تصاویر، مارول استودیو پوستر جدیدی از سریال Loki را منتشر کرده که تمرکز آن روی شخصیت کارتونی Miss Minutes است که در قسمت اول سریال لوکی مورد توجه بسیاری قرار گرفته بود. صداپیشگی شخصیت Miss Minutes بر عهده تارا استرانگ است و در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر باشید:

پوستر شخصیت Miss Minutes در سریال Loki

مقاله‌ مرتبط:

تام هیدلستون، اوون ویلسون، سوفیا دی مارتینو، گوگو امبتا-را، ریچارد ای گرانت، ساشا لین، وونمی موساکو و تارا استرانگ، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Loki حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مایکل والدرون، نویسنده سریال Rick and Morty، به‌عنوان نویسنده فیلمنامه، شورانر و تهیه‌کننده در سریال Loki حضور دارد. علاوه‌براین، وظیفه کارگردانی تمامی ۶ قسمت سریال لوکی بر عهده کیت هرون است.

منبع : زومجی

label 22:48 1400/03/24 1

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram