Scroll down

Quiet Place 2 برای اولین بار در دوران کرونا به فروش ۱۰۰ میلیون دلاری رسید

Quiet Place 2 برای اولین بار در دوران کرونا به فروش ۱۰۰ میلیون دلاری رسید

Quiet Place 2 برای اولین بار در دوران کرونا به فروش ۱۰۰ میلیون دلاری رسید

دنباله فیلم ترسناک Quiet Place به نخستین اکران سینمایی بعد از تعطیلی سالن‌ها در همه‌گیری کرونا تبدیل شد که آمار فروش آن از ۱۰۰ میلیون دلار عبور می‌کند.

بعد از گذشت یک سال از تعطیلی بیشتر سالن‌های سینما در ایالات متحده آمریکا، به نظر می‌رسد که باکس آفیس درحال بازگشت به وضعیت عادی خود باشد. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم ترسناک A Quiet Place Part II به اولین فیلم در دوران همه‌گیری ویروس کرونا تبدیل شده که در گیشه داخلی آمریکا به فروش بیش از ۱۰۰ میلیون دلاری دست پیدا می‌کند. در ماه مارس ۲۰۲۰ بود که اکثر سینماهای آمریکا مجبور به تعطیلی شدند.

درحالی که در این مدت فیلم‌های پرسروصدایی مانند Godzilla vs. Kong و Mortal Kombat روی پرده سینما رفته و نشان دادند که مخاطبان آماده‌ی بازگشت به سالن‌های نمایش هستند، اکثر فروش آن‌ها از بازار بین‌المللی نشأت می‌گیرد. حالا A Quiet Place Part II نشان داده که طرفداران بعد از یک بار تأخیر در زمان اکران این فیلم، تا چه حد برای تماشای دنباله قسمت اول هیجان زده بودند.

تفاوت مهمی که میان A Quiet Place Part II و سایر پروژه‌های بزرگ و درآمدزای امسال وجود دارد، این است که ساخته‌ی ترسناک جان کرازینسکی برخلاف Cruella یا فیلم‌های وارنر منحصراً در سالن‌های سینما به نمایش درآمده است. این درحالی است که مثلاً Cruella از همان ابتدا در سرویس اشتراکی Disney Premier Access نیز قابل دسترس بوده یا فیلم‌های وارنر همزمان با اکران سینمایی در HBO Max نیز پخش شدند. البته A Quiet Place Part II نیز از ماه ژوئیه برای پارامونت پلاس منتشر خواهد شد.

نمایی از فیلم A Quiet Place Part II

بعد از اتفاقات مرگبار قسمت اول فیلم Quiet Place در خانه‌ی خانواده‌ی آبوت (با بازی امیلی بلانت، میلیسنت سیموندز و نوا جوپ)، حالا آن‌ها باید درحالی که در سکوت برای نجات جان خود تقلا می‌کنند، با وقایع وحشتناک دنیای بیرون مواجه شوند. آن‌ها در ادامه مجبور می‌شوند تا به بخش‌های ناشناخته‌ و دور از خانه حرکت کنند که خیلی زود متوجه می‌شوند که موجوداتی که تنها با صدا قربانیان خود را شکار می‌کنند، تنها تهدیداتی نیستند که آن‌ها را فراتر از مسیرهای پوشانده شده با شن و ماسه تهدید می‌کند.

امیلی بلانت در نقش اولین ابوت، میلیسنت سیموندز در نقش ریگن ابوت، نوآ جوپ در نقش مارکوس ابوت، کیلین مورفی و جایمن هانسو، از جمله بازیگرانی هستند که در دنباله فیلم A Quiet Place حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند قسمت اول، جان کرازینسکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم A Quiet Place 2 را نیز بر عهده داشته است. علاوه‌بر فیلم A Quiet Place: Part 2، اسپین‌آف فیلم یک مکان ساکت براساس ایده‌ای از جان کرازینسکی نیز در دست ساخت است که جف نیکولز وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه اسپین‌آف فیلم A Quiet Place را بر عهده گرفته است.

موفقیت دو قسمت اول مجموعه Quiet Place به‌حدی بوده که حداقل یک قسمت دیگر را برای آن متصور شویم؛ این درحالی است که امیلی بلانت نیز در اظهارات اخیر خود اعلام کرده که مجموعه‌ی Quiet Place درواقع یک سه‌گانه خواهد بود. Quiet Place 2 هم‌اکنون در حال اکران است.

شما هم می‌توانید نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع : زومجی

label 10:36 1400/03/23 1

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram