Scroll down

مشخص شدن صداپیشه اسپایدر وومن در دنباله انیمیشن مرد عنکبوتی

مشخص شدن صداپیشه اسپایدر وومن در دنباله انیمیشن مرد عنکبوتی

مشخص شدن صداپیشه اسپایدر وومن در دنباله انیمیشن مرد عنکبوتی

شخصیت اسپایدر وومن قرار است در انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse 2 حضور داشته باشد و حالا صداپیشه این شخصیت مشخص شده است.

انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی) یکی از موفق‌ترین و تحسین شده‌ترین انیمیشن‌های سال ۲۰۱۸ بود که این انیمیشن سینمایی موفق شد ۳۷۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و همچنین جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال را نیز دریافت کرد و حالا ساخت دنباله انیمیشن اسپایدرمن آغاز شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور شخصیت اسپایدر وومن در دنباله انیمیشن مرد عنکبوتی فاش و صداپیشه این شخصیت نیز مشخص شده است.

هالیوودریپورتر خبر داد که ایسا ری، بازیگر سریال Insecure پس از توافق با سونی به جمع صداپیشگان انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse 2 اضافه شده است. ری درواقع اولین بازیگر جدیدی است که قرار است شاهد حضورش در دنباله انیمیشن Spider-Man باشیم و گفته می‌شود که شامیک مور برای صداپیشگی مایلز مورالز ملقب به مرد عنکبوتی و هیلی استاینفلد برای صداپیشگی گوئن استیسی ملقب به اسپایدر گوئن در این انیمیشن بازخواهند گشت.

ایسا ری در سریال Insecure

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse 2 در دسترس نیست، اما هالیوودریپورتر می‌گوید که ایسا ری قرار است صداپیشگی شخصیت جسیکا درو ملقب به اسپایدر وومن یا زن عنکبوتی را در انیمیشن مرد عنکبوتی بر عهده داشته باشد. ایسا ری پیش از این برای بازی در سریال Insecure چهار بار نامزد دریافت جایزه امی شده و از دیگر کارهای وی می‌توان به فیلم The Hate U Give، انیمیشن Hair Love، فیلم The Lovebirds و سریال A Black Lady Sketch Show اشاره کرد.

او هم‌اکنون در پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فصل پایانی سریال Insecure حضور دارد. خواکیم دوس سانتوس، کارگردان سریال Avatar: The Last Airbender و سریال The Legend Of Korra، وظیفه کارگردانی و دیوید کالاهام، نویسنده فیلمنامه فیلم‌هایی چون فیلم Godzilla، فیلم Wonder Woman 1984، فیلم Zombieland: Double Tap و فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings، وظیفه نوشتن فیلمنامه دنباله انیمیشن Spider-Man: Into The Spider-Verse را بر عهده دارند.

انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse 2 برای اکران در تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۲۲ (۱۵ مهر ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. 

منبع : زومجی

label 22:38 1400/03/15 4

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram