Scroll down

انتشار تریلر جدید انیمیشن The Boss Baby 2

انتشار تریلر جدید انیمیشن The Boss Baby 2

انتشار تریلر جدید انیمیشن The Boss Baby 2

یونیورسال و دریم ورکس تریلر جدیدی از انیمیشن The Boss Baby: Family Business را منتشر کرده‌اند که حاوی تصاویر جدیدی از ماجراجویی جدید بچه رئیس است.

ماه آذر گذشته بود که اولین تریلر انیمیشن The Boss Baby: Family Business (بچه رئیس: کسب‌وکار خانوادگی) منتشر شد که ما دنباله انیمیشن بچه رئیس را در فهرست بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ قرار داده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر دیگری از قسمت دوم انیمیشن The Boss Baby منتشر شده است. در طول این تریلر شاهد حضور کودک جدیدی در راس قدرت هستیم که قرار است میراث عمو خودش را دنبال کند و در ادامه عمو و پدرش را دوباره به بچه تبدیل می‌کند و در طول تریلر شاهد بچه نینجاها نیز هستیم. در ادامه می‌توانید این تریلر بامزه را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در انیمیشن The Boss Baby: Family Business تیم حالا ازدواج کرده و پدر شده و تد نیز مدیرعامل یک شرکت شده است. تیم و همسرش کارول به‌همراه دختر ۷ ساله‌اش تابیتا و دختر کوچکش، تینا در حومه شهر زندگی می‌کنند تابیتا نفر اول کلاس خود در Acorn Center است و او عمو تد خود را می‌پرستد و می‌خواهد مثل او باشد، اما پدرش نگران این است که او در حال ازبین‌بردن کودکی خود است و او می‌خواهد دخترش کودکی عادی داشته باشد.

در ادامه مشخص می‌شود که تینا یک مامور مخفی از سازمان BabyCorp است و حالا او با دوباره بچه کردن تد و تیم قرار است در یک مأموریت مخفی برای کشف اسرار تاریک مدرسه تابیتا و بنیانگذار مرموز آن یعنی دکتر آرمسترانگ حضور پیدا و آن‌ها را رهبری کند. الک بالدوین، جیمز مارسدن، ایمی سداریس، آریانا گرینبلت، اوا لونگوریا، جیمی کیمل، لیسا کودرو و جف گلدبلوم، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن The Boss Baby: Family Business حضور دارند.

انیمیشن The Boss Baby: Family Business قرار است در تاریخ ۲ ژوئیه (۱۱ تیر) روی پرده‌های سینما برود و همزمان از سرویس استریم پیکاک پخش شود. تام مک‌گراث وظیفه کارگردانی انیمیشن The Boss Baby 2 را براساس فیلمنامه‌ای مایکل مک‌کولرز بر عهده دارد. قسمت اول انیمیشن The Boss Baby در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و این انیمیشن موفق شد ۴۶۸.۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند که این فروش شامل ۱۶۷ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۳۰۱.۴ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود.

منبع : زومجی

label 18:20 1400/03/13 9

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram