Scroll down

تصاحب مترو گلدوین مایر توسط آمازون ؛ جیمز باند در راه آمازون پرایم

تصاحب مترو گلدوین مایر توسط آمازون ؛ جیمز باند در راه آمازون پرایم

تصاحب مترو گلدوین مایر توسط آمازون ؛ جیمز باند در راه آمازون پرایم

شرکت آمازون سرانجام رسما شرکت فیلمسازی مترو گلدوین مایر را با مبلغ هنگفت ۸.۴۵ میلیارد دلار تصاحب کرد.

هالیوود امروز میزبان یک اتفاق مهم بود، به این ترتیب که یک شرکت بزرگ، یک شرکت فیلمسازی عظیم را خریداری کرد تا روز بزرگی برای هالیوود رقم بخورد. طبق اخبار، شرکت آمازون رسما شرکت فیلمسازی مترو گلدوین مایر را به مبلغ ۸.۴۵ میلیارد دلار خریداری کرد. مترو گلدوین مایر یکی از با سابقه‌ترین استودیو‌های فیلمسازی جهان است و سابقه فعالیتی ۹۷ ساله دارد. برخی بزرگی این اتفاق را با خریداری شدن فاکس توسط دیزنی مقایسه می‌کند. از مدتی پیش اخباری درباره تمایل آمازون برای خرید مترو گلدوین مایر و مذاکرات طرفین به گوش می‌رسید تا اینکه امروز این خبر رسما اعلام شد.

دنیل کریگ در نقش جیمز باند سوار بر موتورسیکلت در فیلم No Time To Die

یکی از مهم‌ترین نکات خریداری شدن مترو گلدوین مایر توسط آمازون این است که آمازون با این اتفاق صاحب کاتالوگی از مجموعه‌ها و آی‌پی‌های گوناگون و پرطرفدار می‌شود. بدون شک مهم‌ترینِ این مجموعه‌ها، مجموعه جیمز باند است که از این پس متعلق به آمازون خواهد بود. از دیگر مجموعه‌های مترو گلدوین مایر می‌توان به فیلم‌های راکی، توم ریدر، روبوکاپ، پلنگ صورتی، سکوت بره‌ها و سریال‌های سرگذشت ندیمه، فارگو و وایکینگ‌ها اشاره کرد. نکته قابل‌توجه آن است که مایک هاپکینز، معاون ارشد استودیوهای آمازون در بیانیه مطبوعاتی مربوط‌به این اتفاق از قصد آمازون برای بازآفرینی و توسعه مجموعه‌ها و آی‌پی‌های ارزشمند MGM خبر داده است. همچنین به احتمال فراوان تعداد بسیار زیادی از فیلم‌ها و سریال‌های مترو گلدوین مایر به سرویس آمازون پرایم ویدیو اضافه خواهند شد.

مدیریت برنامه‌های آثار سینمایی مترو گلدوین مایر نیز از این به بعد در اختیار آمازون است. از فیلم‌های مهم و موردانتظار مترو گلدوین مایر که از حالا به بعد جزو دارایی آمازون هستند می‌توان به فیلم جدید جیمز باند با نام No Time to Die، فیلم خاندان گوچی به کارگردانی ریدلی اسکات و همچنین فیلم بعدی پل توماس اندرسون اشاره کرد. فعلا مشخص نشده که آیا معامله‌ی حاضر تاثیری بر تاریخ اکران اعلام شده برای No Time to Die‌ خواهد داشت یا خیر، این فیلم سینمایی فعلا قرار است در تاریخ ۸ اکتبر (۱۶ مهر) اکران شود. همچنین فعلا اطلاعاتی در مورد رویکرد کلی اکران فیلم‌های مترو گلدوین مایر به‌دست نرسیده است. بدیهی است که اطلاعات و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهند شد.

شما کاربران ما درباره خریداری شدن مترو گلدوین مایر توسط آمازون چه نظری دارید؟

منبع : زومجی

label 21:19 1400/03/05 33

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram