Scroll down

اولین نقش کوین اسپیسی در یک فیلم سینمایی بعد از اتهامات اخلاقی

اولین نقش کوین اسپیسی در یک فیلم سینمایی بعد از اتهامات اخلاقی

اولین نقش کوین اسپیسی در یک فیلم سینمایی بعد از اتهامات اخلاقی

براساس گزارش نشریه Variety، کوین اسپیسی برای اولین‌بار از زمان اتهام به آزار و اذیت غیراخلاقی قرار است در فیلمی به کارگردانی فرانکو نرو نقش کوچکی به‌عنوان یک بازرس پلیس را برعهده داشته باشد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ورایتی گزارش داده که کوین اسپیسی قرار است اولین نقش خود را بعد از حواشی زیادی که در سال‌های گذشته گریبان‌گیر این بازیگر ۶۱ ساله شد، برعهده بگیرد. از اواخر سال ۲۰۱۷ ادعاهایی مبنی بر سوء رفتار اخلاقی درباره این بازیگر برنده جایزه اسکار مطرح شد که بعدها به اخراج او از سریال House of Cards در شبکه نت‌فلیکس منجر شد. ABC News اعلام کرده که اسپیسی قرار است به همراه ونسا ردگریو در فیلم «L’uomo Che Disegno Dio» یا «مردی که خدا را نقاشی کرد» به کارگردانی فرانکو نرو نقش آفرینی کند.

نرو در مصاحبه با ABC News گفته «خیلی خوشحالم که کوین قبول کرد در فیلم من شرکت داشته باشد. او برای من یک بازیگر بسیار بزرگ است و از همین الان بی‌صبرانه منتظر شروع پروژه هستم.» فرانکو نرو با فیلم‌های بزرگی همچون Django Unchained، Die Hard 2 و John Wick: Chapter 2 شناخته می‌شود.

براساس اطلاعات منتشر شده، این فیلم درباره یک هنرمند نابیناست که یک استعداد خدادادی و شگفت انگیز در نقاشی چهره افراد دارد. او تنها با شنیدن صدای مردم می‌توان پرتره آن‌ها را نقاشی کند. توانایی باورنکردنی او منجر به شهرت جهانی این هنرمند شده و این موضوع اتفاقات داستان فیلم را رقم خواهد زد.

کوین اسپیسی در میان خبرنگاران

The Man Who Drew God اولین حضور اسپیسی در پرده سینما را بعد از حدود چهار سال از ادعای آنتونی رپ علیه او رقم خواهد زد. بعد از اینکه این قضیه به گوش رسانه‌ها رسید، چندین قربانی آزار و اذیت اخلاقی دیگر نیز از تجربیات مشابه خود پرده برداشتند که از میان آن‌ها می‌توان به تونی مونتانا و پسر ریچارد رایفس، بازیگر آمریکایی اشاره کرد. این اتهامات، به قیمت از دست دادن نقش «رئیس جمهور فرانک آندروود» در سریال محبوب House of Cards. در شبکه نتفلیکس تمام شد. تعدادی از افرادی اسپیسی را متهم به رفتار غیراخلاقی کردند، در میان عوامل ساخت این سریال بودند.

مقاله‌هاي مرتبط:

شعرخوانی معنادار کوین اسپیسی طی بازدیدی عمومی از یک موزه ایتالیایی با محوریت یک بوکسور که شباهت زیادی هم به وضعیت خودش داشت از جمله اتفاقاتی بود که واکنش‌های زیادی را به‌دنبال داشت.

آخرین حضور کوین اسپیسی در یک فیلم سینمایی را با Billionaire Boys Club در سال ۲۰۱۸ و Baby Driver ساخته‌ی ادگار رایت به خاطر داریم. جدا از جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد در فیلم American Beauty، نقش آفرینی او در فیلم The Usual Suspects اثر برایان سینگر تندیس اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در سال ۱۹۹۶ برای او به‌دنبال داشت.

منبع : زومجی

label 15:19 1400/03/03 27

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram