Scroll down

تعقیب و گریز با ماشین در اولین ویدیو فیلم Black Widow

تعقیب و گریز با ماشین در اولین ویدیو فیلم Black Widow

تعقیب و گریز با ماشین در اولین ویدیو فیلم Black Widow

مارول استودیو در حاشیه جوایز MTV اولین ویدیو رسمی فیلم Black Widow را منتشر کرده است که در آن شاهد یک تعقیب و گریز با ماشین هستیم.

ماه فروردین امسال بود که مارول استودیو تریلر جدیدی از فیلم Black Widow را منتشر کرد که در این تریلر شاهد تصاویر بیشتری از اتفاقات فیلم از جمله گذشته ناتاشا و یلنا تا تصاویر جدیدی از تسک مستر بودیم. همچنین این تریلر توانست با استقبال بسیار خوبی هم مواجه شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین ویدیو رسمی فیلم بلک ویدو منتشر شده است. این ویدیو در طول جوایز MTV پخش شد که در طول آن شاهد یک صحنه تعقیب و گریز و اکشن هستیم و در ادامه می‌توانید اولین ویدیو فیلم Black Widow را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در طول این ویدیو که قبلا بخشی از تصاویر آن را در تریلرهای فیلم Black Widow دیده بودیم، شاهد فرار ناتاشا رومانوف با بازی اسکارلت جوهانسون و یلنا بلووا با بازی فلورنس پیو از دست گروهی موتورسوار که احتمالا نسخه‌های جدید بلک ویدو هستند، هستیم و ناتاشا ظاهرا برنامه خاصی برای خلاص شدن از یکی از این موتورسوارها ندارد و در ادامه یلنا از توانایی خودش برای مقابله با این موتورسوار استفاده می‌کند.

مقاله‌ مرتبط:

اسکارلت جوهانسون، دیوید هاربر، ریچل وایس، فلورنس پیو، او.تی. فاگبنلی، ویلیام هرت و ری وینستون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Widow حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کیت شورتلند وظیفه کارگردانی فیلم بلک ویدو را براساس فیلمنامه‌ای از اریک پیرسون، ژاک شفر و ند بنسون بر عهده داشته است. همچنین اوایل فروردین سال گذشته مشخص شد که لورن بالفه برای ساخت موسیقی متن فیلم Black Widow جایگزین الکساندر دسپلا شده است.

فیلم Black Widow قرار است در تاریخ ۹ ژوئیه (۱۸ تیر) روی پرده‌های سینما برود. همچنین فیلم بلک ویدو قرار است با برنامه Premier Access همزمان روی دیزنی پلاس نیز منتشر شود که بینندگان باید ۳۰ دلار برای تماشا فیلم جدید دنیای سینمایی مارول پرداخت کنند.

منبع : زومجی

label 17:54 1400/02/27 0

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram