Scroll down

سریال Loki زودتر از انتظار پخش خواهد شد

سریال Loki زودتر از انتظار پخش خواهد شد

سریال Loki زودتر از انتظار پخش خواهد شد

دیزنی پلاس و مارول استودیو با انتشار ویدیویی از جلو افتادن و تغییر برنامه پخش سریال Loki خبر داده‌اند. سریال لوکی حالا چهارشنبه‌ها پخش خواهد شد.

ماه گذشته بود که مارول استودیو تریلر جدیدی از سریال Loki را منتشر کرد که در این تریلر بیشتر با داستان و اتفاقات این سریال مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول آشنا شدیم و پس از آن تصاویر جدیدی از سریال لوکی منتشر شد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، برنامه پخش این سریال مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول تغییر پیدا کرده است. همان‌طور که اطلاع دارید، پخش سریال Loki قرار بود از روز جمعه، ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) از سرویس استریم دیزنی پلاس آغاز شود.

حالا مارول استودیو و دیزنی پلاس اعلام کردند که پخش سریال Loki قرار است دو روز زودتر و از روز چهارشنبه، ۹ ژوئن (۱۹ خرداد) آغاز شود. این همه تغییرات نبود و مارول و دیزنی تایید کردند که سایر قسمت‌های سریال لوکی نیز قرار است به‌جای روز جمعه، در روز چهارشنبه پخش شوند که نسبت به سریال‌های دیگر مارول و اصلی دیزنی پلاس شاهد تغییر در برنامه پخش هستیم. همچنین ویدیویی از سریال Loki منتشر شده است که در آن تام هیدلستون، بازیگر نقش لوکی به توضیح در مورد تغییر تاریخ پخش سریال می‌پردازد و در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

تام هیدلستون، اوون ویلسون، سوفیا دی مارتینو، گوگو امبتا-را، ریچارد ای گرانت، ساشا لین و وونمی موساکو، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Loki حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مایکل والدرون، نویسنده سریال Rick and Morty، به‌عنوان نویسنده فیلمنامه، شورانر و تهیه‌کننده در سریال Loki حضور دارد. علاوه‌براین، وظیفه کارگردانی تمامی ۶ قسمت سریال لوکی بر عهده کیت هرون است. 

مقاله‌ مرتبط:

سریال Loki در ۶ قسمت ۴۰ تا ۵۰ دقیقه‌ای تولید شده است. همچنین سریال Loki احتمالا برای فصل دوم نیز تمدید شده است. همانند سریال WandaVision، سریال لوکی نیز قرار است با فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness ارتباط داستانی داشته باشد که هنوز دلیلی آن مشخص نیست. همچنین پس از سریال WandaVision و سریال The Falcon and The Winter Soldier، سریال Loki قرار است سومین سریال دنیای سینمایی مارول برای دیزنی پلاس باشد.

منبع : زومجی

label 22:47 1400/02/15 10

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram