Scroll down

نقش آفرینی فلورنس پیو در فیلم اقتباسی The Wonder

نقش آفرینی فلورنس پیو در فیلم اقتباسی The Wonder

نقش آفرینی فلورنس پیو در فیلم اقتباسی The Wonder

حضور فلورنس پیو در نقش اصلی فیلم اقتباسی The Wonder از رمان تاریخی و روانشناختی اما دونوگو به کارگردانی سباستین لیلو تأیید شده است.

درحالی که فیلم مورد انتظار Black Widow با بازی اسکارلت جوهانسون بعد از بارها تأخیر و تعویق در آستانه‌ی اکران قرار دارد، در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون اعلام شده که فلورنس پیو بازیگر انگلیسی و ۲۵ ساله این فیلم، در اقتباس جدیدی از رمان The Wonder نوشته اما دونوگو نقش آفرینی خواهد کرد. سباستین لیلو، کارگردان فیلم A Fantastic Woman مسئولیت کارگردانی این فیلم را برعهده داشته و شرکت‌های House Production و Element Pictures این پروژه را تولید خواهند کرد. اد گینی و تسا راس به‌عنوان تهیه کنندگان این فیلم معرفی شده و آلیس بیرچ نیز در نویسندگی فیلمنامه این اثر نقش خواهد داشت.

داستان فیلم The Wonder در کشور ایرلند و در سال ۱۸۵۹ اتفاق می‌افتد؛ جایی که یک پرستار انگلیسی به نام لیب رایت (با بازی فلورنس پیو) به یک دهکده کوچک دعوت شده تا از نزدیک یک سری ناهنجاری‌های پزشکی ادعا شده و شبیه به معجزه را مشاهده کند. گفته می‌شود یک دختر در این روستا ماه‌هاست که بدون خوردن غذا زنده مانده است. توریست‌ها به کلبه‌ی این دختر یازده ساله هجوم آوردند و یک روزنامه نگار نیز برای تهیه گزارش به آن‌جا آمده است. داستان The Wonder درباره دو غریبه‌ای است که زندگی یکدیگر را دگرگون خواهند کرد. یک داستان روانشناختی هیجان انگیز و ماجرایی از عشق دربرابر شرارت.

فلورنس پیو بازیگر 25 ساله انگلیسی

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است فرایند تولید این پروژه در اوت امسال (مردادماه ۱۴۰۰) در ایرلند آغاز شود.

مقاله‌هاي مرتبط:

فلورنس پیو با بازی در آثاری مانند Midsommar و نامزدی اسکار برای بازی در فیلم Little Women خیلی زود خود را به‌عنوان یکی از ستاره‌های نوظهور هالیوود مطرح کرد. حضور بعدی او در آثار جدید سینما نیز با اکران Marvel’s Black Widow در ماه می سال ۲۰۲۱ همراه خواهد بود. او همچنین به‌تازگی حضور خود در نقش اصلی فیلم Don’t Worry Darling ساخته الیویا وایلد را تأیید کرده است. سال شلوغ و‌ فشرده‌ی فلورنس پیو با بازی در فیلم Good Person به کارگردانی رک برف در اواخر سال جاری میلادی به اتمام خواهد رسید.

در پایان می‌توانید نظرات خود را در اینباره با ما در میان بگذارید.

منبع : زومجی

label 12:33 1400/02/12 1

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram