Scroll down

همکاری دوباره ویگو مورتنسن با دیوید کراننبرگ در فیلم جدید این کارگردان

همکاری دوباره ویگو مورتنسن با دیوید کراننبرگ در فیلم جدید این کارگردان

همکاری دوباره ویگو مورتنسن با دیوید کراننبرگ در فیلم جدید این کارگردان

ویگو مورتنسن در همکاری دوباره با دیوید کراننبرگ قرار است در فیلم Crimes of the Future بازی کند. همچنین لئا سیدو و کریستن استوارت دیگر ستارگان این فیلم علمی تخیلی خواهند بود.

به‌تازگی خبری منتشر شده بود مبنی‌براینکه دیوید کراننبرگ قرار است فیلم جدیدی با نام Crimes of the Future (جرایم آینده) را کارگردانی کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران این فیلم علمی تخیلی و مورد انتظار مشخص شده است. ویگو مورتنسن که پیش از این با کراننبرگ در سه فیلم که شامل فیلم A History Of Violence، فیلم Eastern Promises و فیلم A Dangerous Method می‌شود، همکاری کرده بود، قرار است نقش اصلی فیلم Crimes of the Future را بازی کند که این چهارمین همکاری آن‌ها خواهد بود.

لئا سیدو

همچنین لئا سیدو و کریستن استوارت دیگر بازیگران برجسته‌ای هستند که به جمع بازیگران فیلم Crimes of the Future اضافه شده‌اند. اسکات اسپیدمن، لیهی کورنوفسکی، دان مک‌کلر و ولکت بونگو، دیگر بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم جرایم آینده نقش‌آفرینی کنند. مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Crimes of the Future قرار است از ماه اوت امسال (مرداد-شهریور) در کشور یونان آغاز شود. کراننبرگ اخیرا گفته بود که کار ناتمامی با آینده دارد و حالا با فیلم جدیدش به سراغ زمان آینده رفته است.

اتفاقات فیلم Crimes of the Future در آینده‌ای نه چندان دور که بشر در حال یادگیری و سازگاری با محیط مصنوعی خود است، جریان دارد. این تکامل انسان‌ها را فراتر از حالت طبیعی خود قرار داده و باعث ایجاد و انتقال به یک دگردیسی می‌شود که این موضوع بیولوژیک انسان‌ها را تغییر می‌دهد. این در حالی است که گروهی از انسان‌ها به‌دنبال استفاده از ظرفیت‌های بی حد و حصر فراانسانیسم هستند.

کریستن استوارت بازیگر آمریکایی

کراننبرگ در طول سال‌های اخیر فیلم Cosmopolis با بازی رابرت پتینسون و فیلم Maps to the Stars با بازی جولیان مور و رابرت پتینسون را کارگردانی کرده بود و پس از دو فیلم دوباره قرار است با مورتنسن همکاری کند که خود کراننبرگ فیلمنامه فیلم Crimes of the Future را نیز نوشته است که اولین فیلمنامه علمی تخیلی کراننبرگ از زمان اکران فیلم eXistenZ در سال ۱۹۹۹ است. مورتنسن پیش از این سه بار و برای بازی در فیلم Eastern Promises، فیلم Captain Fantastic و فیلم Green Book نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود.

منبع : زومجی

label 23:59 1400/02/10 2

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram