Scroll down

معرفی شخصیت و بازیگر جدید فیلم بودرلندز

معرفی شخصیت و بازیگر جدید فیلم بودرلندز

معرفی شخصیت و بازیگر جدید فیلم بودرلندز

فیلم Borderlands طی هفته‌های اخیر در حد خود تبدیل به یکی از اقتباس‌های سینمایی مورد انتظار از روی جهان بازی‌های ویدیویی شده است. رندی پیچفورد حالا شخصیت جدید فیلم و بازیگر آن را معرفی کرد.

هیچ‌کس انتظار نداشت که فیلم بوردرلندز به کارگردانی الی راث موفق به جلب توجه رسانه‌های سینمایی و گیمرها تا این حد بشود. اما تحسین‌شده بودن نویسنده‌ی فیلم‌نامه و شلوغی فهرست بازیگران اثر کاری کرد که بسیاری از طرفدارهای بازی بوردرلندز هم این فیلم را بیش‌ازپیش جدی بگیرند. هیلی بنت، جیمی لی کرتیس، فلورین مانتینو، آریانا گرینبلت، ادگار رامیرس، کوین هارت و صد البته جک بلک و کیت بلانشت تنها برخی از بازیگرهای فیلم Borderlands هستند. اکنون جنینا گونکار، بازیگر اصلی بازی Star Wars: Battlefront II هم به آن‌ها پیوست تا نقش فرمانده ناکس را بازی کند.

او که سابقه‌ی بازی مقابل بن افلک در فیلم The Way Back را هم دارد، در فیلم بودرلندز شخصیتی جدید را زنده می‌کند که تا به امروز در سری بازی Borderlands دیده نشده است؛ فرمانده ناکس، فرزند ژنرال ناکس و عضو ارتش خصوصی Atlas. ظاهرا سازنده‌ی اصلی این شخصیت هم خود رندی پیچفورد، بنیان‌گذار استودیو بازی‌سازی گیرباکس بوده است. نویسنده‌ی اصلی فیلم Borderlands شخصی نیست جز کریگ مازن که به خاطر سریال چرنوبیل و سریال The Last of Us شناخته می‌شود.

جنینا گونکار در واکنش به اعلام خبر نوشت: «اگر من را بشناسید، می‌دانید که به نقش‌آفرینی در این فیلم به مراتب بیشتر از یک شغل نگاه می‌کنم. می‌دانم که بار سنگین کارهای ارزشمند انجام‌شده توسط هر نویسنده، بازی‌ساز و صداگذاری را به دوش می‌کشم که روی مجموعه بازی Borderlands کار کردند؛ همین‌طور گیمرهایی که آن را بازی می‌کنند. وقتی به سمت پاندورا می‌روم، همه‌ی این‌ها را در قلب دارم».

اگر کسی بازی‌های مورد بحث را نمی‌شناسد و می‌خواهد بداند که پاندورا کجا است و در کل داستان اصلی سری بازی Borderlands به چه شخصیت‌هایی می‌پردازد، می‌تواند «از جنون هندسام جک تا آشوب در پاندورا؛ نگاهی به‌ داستان سری Borderlands» را در ما به تماشا بنشیند. فعلا تاریخ اکران دقیق فیلم Borderlands اعلام نمی‌شود.

منبع : زومجی

label 12:33 1400/01/25 0

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram