Scroll down

قیام زامبی ها در تریلر رسمی فیلم اکشن جدید نتفلیکس و زک اسنایدر

قیام زامبی ها در تریلر رسمی فیلم اکشن جدید نتفلیکس و زک اسنایدر

قیام زامبی ها در تریلر رسمی فیلم اکشن جدید نتفلیکس و زک اسنایدر

نتفلیکس تریلر رسمی فیلم Army of the Dead به کارگردانی زک اسنایدر را منتشر کرده که حاوی تصاویر اکشن و جذاب بسیاری است.

ماه اسفند گذشته بود که نتفلیکس اولین تیزر تریلر فیلم Army of the Dead (ارتش مردگان) را منتشر کرد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر رسمی این فیلم اکشن منتشر شده است. نتفلیکس امشب طبق وعده خود تریلر رسمی فیلم Army of the Dead را منتشر کرد که این تریلر دید بهتری از داستان و اتفاقات این فیلم اکشن و زامبی محور را به طرفداران زک اسنایدر داد. در طول تریلر شاهد گرفتن مأموریت توسط شخصیت اصلی تا حضور زامبی‌های پیشرفته که سرعت و هوش بالایی دارند تا ببر زامبی هستیم.

در ادامه می‌توانید تریلر رسمی فیلم Army of the Dead را در یوتیوب تماشا کنید و پس از آن شاهد دو پوستر جدید این فیلم اکشن باشید.

پوستر جدید فیلم Army of the Dead

جمجمه زامبی در پوستر جدید فیلم Army of the Dead

دیو باتیستا، الا پورنل، آنا د لا رگه‌را، تئو روسی، هیرویوکی سانادا، گرت دیلاهانت، تیگ نوتارو، رائول کاستیلو، عمری هاردویک، نورا آرنزدر، ماتیاس شوایگهوفر، سامانتا جو، ریچ کرتون و هما قریشی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Army of the Dead حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم Army of the Dead براساس داستانی از اسنایدر تولید شده که شی هیتن و جوبی هارولد، نویسنده فیلمنامه فیلم King Arthur: Legend of the Sword (شاه آرتور: افسانه شمشیر)، وظیفه نوشتن فیملنامه این فیلم را برای شبکه نتفلیکس بر عهده داشته‌اند.

همچنین ماه شهریور امسال بود که نتفلیکس ساخت یک انیمه سریالی و یک فیلم پیش درآمد براساس فیلم Army of the Dead را تایید و اعلام کرد. اتفاقات فیلم Army of the Dead: The Prequel قرار است در آلمان جریان داشته باشد و تمرکز‌ آن روی شخصیت لودویگ دیتر خواهد بود. همچنین انیمه سریالی ارتش مردگان قرار است Army of the Dead: Lost Vegas نام داشته باشد که این انیمه قرار است به منشا شخصیت دیو باتیستا در روزهای ابتدایی سقوط شهر لاس وگاس بپردازد و همچنین مواجه شدن او با هجوم زامبی‌ها را نیز نمایش خواهد داد.

فیلم Army of the Dead قرار است در تاریخ ۲۱ می (۳۱ اردیبهشت) از نتفلیکس منتشر شود.

منبع : زومجی

label 22:51 1400/01/24 4

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram