Scroll down

مشخص شدن زمان شروع فیلمبرداری فیلم Guardians of the Galaxy 3

مشخص شدن زمان شروع فیلمبرداری فیلم Guardians of the Galaxy 3

مشخص شدن زمان شروع فیلمبرداری فیلم Guardians of the Galaxy 3

جیمز گان سرانجام تایید کرد که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 از چه زمانی رسما آغاز خواهد شد.

فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) تا به امروز اتفاقات زیادی را به چشم دیده که اخراج و استخدام دوباره جیمز گان بخشی از اتفاقات پشت ساخت این اثر است. در حال حاضر قسمت سوم فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) تاریخ اکرانی ندارد و نمی‌دانیم که مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم مورد انتظار در چه زمانی آغاز خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جیمز گان زمان شروع تولید و فیلم‌برداری این فیلم را تایید و اعلام کرده است.

جیمز گان در پاسخ به یکی از طرفداران مجموعه نگهبانان کهکشان در توییتر تایید کرد که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 از امسال یعنی سال ۲۰۲۱ رسما آغاز خواهد شد. البته قابل انتظار است که این اتفاق تا اواخر سال رخ نخواهد داد؛ چرا که جیمز گان هم‌اکنون در حال کار روی تکمیل فیلم The Suicide Squad است و همچنین به‌عنوان کارگردان و شورانر در پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید سریال Peacemaker نیز حضور دارد.

گان همچنین به طرفداران وعده داد که در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 قرار است شاهد دنیاها و شخصیت‌های بیگانه جدید باشیم که او در ادامه گفت قسمت سوم قرار است بزرگ‌ترین قسمت سه‌گانه فیلم Guardians of the Galaxy باشد. در هر حال، طبق گفته گان هم‌اکنون کار تیم تولید از جمله تیم طراحی این فیلم مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول آغاز شده است. در حال حاضر فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 تاریخ اکرانی ندارد، اما قابل انتظار است که در سال ۲۰۲۳ این فیلم اکران شود.

گان همچنین در حال ساخت فیلم The Guardians of the Galaxy Holiday Special برای دیزنی پلاس نیز است که طبق گفته وی، این فیلم همزمان با مراحل فیلم‌برداری فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 تولید خواهد شد که یک قسمت ویژه برای کریسمس است که در کریسمس سال آینده از دیزنی پلاس منتشر می‌شود. فیلم The Suicide Squad، فیلم بعدی گان است در تاریخ ۶ اوت (۱۵ مرداد) در سالن‌های سینما و HBO Max اکران خواهد شد.

منبع : زومجی

label 21:27 1400/01/17 10

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram