Scroll down

قطعی نبودن اکران همزمان فیلم Dune در سینماها و سرویس HBO Max

قطعی نبودن اکران همزمان فیلم Dune در سینماها و سرویس HBO Max

قطعی نبودن اکران همزمان فیلم Dune در سینماها و سرویس HBO Max

طبق اخبار جدید منتشر شده، برادران وارنر و لجندری هنوز تصمیم قطعی برای اکران همزمان فیلم Dune در سالن‌های سینما و سرویس HBO Max نگرفته‌اند.

زمانی‌که وارنرمدیا اولین‌بار از برنامه‌ی اکران همزمان تمامی فیلم‌های این شرکت در سال ۲۰۲۱ در سالن‌های سینما و سرویس استریم HBO Max خبر داد، شرکت لجندری اینترتینمنت و دنی ویلنوو، کارگردان فیلم Dune بلافاصله اظهار ناامیدی خود از این تصمیم را با عموم مخاطبان در میان گذاشتند. همچنین پس از این اتفاق، اخباری مبنی‌بر شکایت لجندری از وارنرمدیا برای انتشار فیلم Godzilla vs. Kong و همچنین فیلم مورد انتظار Dune در HBO Max مطرح شده بود.

در ادامه برادران وارنر و لجندری بر سر فیلم Godzilla vs. Kong به توافق دست پیدا کردند، اما صحبت در مورد فیلم Dune ادامه پیدا کرد. بااین‌حال، فیلم Dune همچنان در تبلیغات وارنر برای برنامه‌ی اکران همزمان فیلم‌ها در سالن‌های سینما و HBO Max باقی مانده است، اما اکنون به‌نظر می‌رسد که با بهتر شدن وضعیت بازگشایی سالن‌های سینما و همچنین عملکرد موفق فیلم Godzilla vs. Kong در گیشه، ممکن است شاهد تجدید نظر برادران وارنر در مورد فیلم دیگرش با لجندری باشیم.

تیموتی شالامی و ربکا فرگوسن در فیلم Dune

براساس گزارش ددلاین، هنوز هم این احتمال وجود دارد که فیلم علمی تخیلی و مورد انتظار Dune تنها در سالن‌های سینما اکران شود. ظاهراً شرکت لجندری هنوز درباره انتشار این فیلم در سرویس HBO Max تصمیم نهایی را نگرفته است. از طرفی با آمار و ارقام امیدوارکننده‌ی Godzilla vs. Kong در هفته‌ی اول اکران، این احتمال وجود دارد که وارنر Dune را تنها در سالن‌های سینما اکران کند.

در خلاصه داستان فیلم Dune، با ماجراجویی افسانه‌ای و احساسی قهرمان داستان سروکار داریم که ماجرای زندگی پاول آتریدس (با بازی تیموتی شالامی) جوانی باهوش و بااستعداد را که با سرنوشتی فراتر از درک و تصورات خود متولد شده بازگو می‌کند. او باید در این راه به خطرناک‌ترین سیاره‌ی کهکشان سفر کرده و از حفظ آینده‌ی خانواده و مردم خود مطمئن شود. همزمان با اختلاف و کشمکش‌های میان نیروهای خطرناک و بدخواه سیاره بر سر ارزشمندترین منبع موجود در این کره‌ی خاکی که می‌تواند به بزرگ‌ترین نیروی بلقوه‌ی بشر منجر شود، تنها کسانی که بر ترس خود غلبه می‌کنند قادر به پیروزی در این مبارزه خواهند بود.

تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، اسکار آیزاک، جاش برولین، استلان اسکارشگورد، دیو باتیستا، استیون مک‌کینلی هندرسون، زندیا، چانگ چن، شارون دانکن بروستر، شارلوت رمپلینگ، جیسون موموآ و خاویر باردم، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Dune حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم Dune براساس رمانی با همین نام نوشته فرانک هربرت در سال ۱۹۶۵ تولید شده و دنی ویلنوو، جان اسپیتز و اریک روث وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را برعهده‌ داشته‌اند.

فیلم Dune برای اکران در تاریخ ۱ اکتبر (۹ مهر) برنامه‌ریزی شده است.

منبع : زومجی

label 16:25 1400/01/17 18

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram