Scroll down

مشخص شدن اولین بازیگر فیلم جدید Transformers

مشخص شدن اولین بازیگر فیلم جدید Transformers

مشخص شدن اولین بازیگر فیلم جدید Transformers

به‌نظر می‌رسد که پارامونت اولین بازیگر و بازیگر نقش اصلی قسمت جدید فیلم Transformers را انتخاب کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ظاهرا اولین بازیگر قسمت جدید فیلم Transformers (تبدیل شوندگان) مشخص شده است. آنتونی راموس در حال مذاکره با پارامونت برای حضور در این فیلم اکشن و علمی تخیلی است که ظاهرا این فیلم قرار است یک دنباله برای قسمت‌های اصلی این مجموعه باشد، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری از داستان این فیلم یا نقش راموس در دسترس نیست و تنها گفته می‌شود او احتمالا نقش اصلی قسمت جدید فیلم Transformers را بر عهده خواهد داشت.

آنتونی راموس

همچنین پارامونت در حال یافتن یک بازیگر زن برای نقش مقابل و اصلی دیگر قسمت جدید فیلم Transformers است. راموس یکی از بازیگران اصلی تئاتر Hamilton است که او نقش جان لورنس و فیلیپ همیلتون را بر عهده داشت. راموس در ادامه همکاری با لین-منوئل میرندا، در فیلم In the Heights نقش آفرینی کرده است که این فیلم در تابستان در سینماها و HBO Max منتشر خواهد شد. از دیگر کارهای راموس می‌توان به فیلم A Star Is Born، فیلم Godzilla: King of the Monsters، انیمیشن Trolls World Tour و فیلم Honest Thief اشاره کرد.

استیون کیپل جونیور، کارگردان فیلم Creed 2 و فیلم The Land، وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم Transformers را بر عهده دارد که گفته می‌شود وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده جوبی هارولد، نویسنده فیلمنامه فیلم King Arthur: Legend of the Sword و فیلم Army of the Dead، خواهد بود. همچنین دو پروژه لایو اکشن دیگر براساس مجموعه تبدیل‌شوندگان در دست ساخت است که جیمز وندربیلت، نویسنده فیلم Zodiac وظیفه نوشتن فیلمنامه یکی از این دو پروژه را بر عهده دارد.

فیلم دیگر مجموعه Transformers به کارگردانی آنجل مانوئل سوتو، کارگردان فیلم Charm City King در دست ساخت است که مارکو رامیرز، شورانر و نویسنده سریال The Defenders وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده گرفته است. علاو‌ه‌براین سه پروژه لایو اکشن، یک انیمیشن سینمایی با بودجه بزرگ براساس مجموعه تبدیل‌شوندگان در دست ساخت است که جاش کولی، کارگردان انیمیشن Toy Story 4، وظیفه کارگردانی انیمیشن Transformers را بر عهده گرفته است. اندرو بارر و گابریل فراری، نویسندگان فیلمنامه فیلم Ant-Man and the Wasp، وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن Transformers را بر عهده دارند.

منبع : زومجی

label 18:17 1400/01/15 9

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram